Çirkinim diye kimse beni istemez mi, ilişkilerde şansım ne zaman döner?

Ortalama altıyım, elimden geleni yaptım ama malzeme bu. Bu zamana kadar isteyen olmadı. Ben adım attığımda sonu hüsran oldu. Ben de evlenmek ve aile kurmak istiyorum. Hiç kimse bana bakmayacak mı?

Çirkinim diye kimse beni istemez mi, ilişkilerde şansım ne zaman döner?
Cevapla