Diyor ki köşe yazısında; ayrılmak isteyen erkek ilişki sürecinde hele ki evlilikse bu süreç, kaba davranmaya başlıyor, kadın ise tam tersi sessizleşiyormuş. Erkeğin kaba ve aksi davranarak hatta zaman içinde psikolojik ve biyolojik şiddet gösterdiği de oluyormuş. Bunun altında yatan sebep " hani seni ben yolda bırakmadım, ben ayrılalım diyemem, sen ayrıl, pes et" mantığıymış. Kadını bu davranışlarıyla boşanmaya zorlamak, sonrasında yuva yıkmak isteyen kendisi değilmiş de kadınmış, rahat batıyormuş, durduk yere mutsuzmuş gibi suçluyormuş. Bu neredeyse bir milyon kişide gözlenmiş.. sizce gerçekten böyle mi? Erkekler neden böyle?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer