Ayrılmak isteyen erkek nasıl davranır, bir yazı gördüm bir sitede yazayım okuyun bakalım siz ne düşünüyorsunuz?

Diyor ki köşe yazısında; ayrılmak isteyen erkek ilişki sürecinde hele ki evlilikse bu süreç, kaba davranmaya başlıyor, kadın ise tam tersi sessizleşiyormuş. Erkeğin kaba ve aksi davranarak hatta zaman içinde psikolojik ve biyolojik şiddet gösterdiği de oluyormuş. Bunun altında yatan sebep " hani seni ben yolda bırakmadım, ben ayrılalım diyemem, sen ayrıl, pes et" mantığıymış. Kadını bu davranışlarıyla boşanmaya zorlamak, sonrasında yuva yıkmak isteyen kendisi değilmiş de kadınmış, rahat batıyormuş, durduk yere mutsuzmuş gibi suçluyormuş. Bu neredeyse bir milyon kişide gözlenmiş.. sizce gerçekten böyle mi? Erkekler neden böyle?

Ayrılmak isteyen erkek nasıl davranır, bir yazı gördüm bir sitede yazayım okuyun bakalım siz ne düşünüyorsunuz?
Ayrılmak isteyen erkek nasıl davranır, bir yazı gördüm bir sitede yazayım okuyun bakalım siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla