Genelde biz kızlar dinlemeyi severiz derde ortak oluruz onun harici ne isterdiniz teselli amaçla sevgili olur arkadaşlıkta olur nasıl teselli edilmek istersiniz
3 ay
Cevap
7Cevap
Dinlemeyi değil kendi derdinizi anlatmayı seviyorsunuz. Biz anlatınca da küçük görüp azarlamaya çalışıyorsunuz.
O yüzden anlatmıyoruz.
Sana merhametsiz olanı denk gelmiş olabilir ama emin ol hepimiz öyle değiliz
Sana niye o. Denk gelmiş
Kızlar dinlemeyi sevmez çoğu tam tersine bu beni dinleyecek sevecek ben güzelim tanricayim derler jdjd
Yok ya sana öyle denk gelmiş
Çoğu kız öyle sen değilsen azınlık olanlardansin
Kim öyle ya insan insanı halden anlar ama öyleleride vardır eminim uzak olsunlar
Ooo sen pek kızları tanimamissin hxhxh
Merhametsiz lerden uzak eylesin
Amin inşallah
Beklentileri de varmış kendilerini düzeltsinler
Go girlll
Derdimi paylaşmam Allah yetiyor
Seni anlayan insana da ihtiyacı olur insanın
Doğru çok derin yerden vurdun güçlü olmak zorundayım o boşluk hissini kapatmaya çalışıyorum
Biz kızlardada var güçlü ol güçlü gözük özellikle son zamanlarda öyle olmak zorundayız ama insan insana açmalı kendini yoksa bunalıma giriyor anlatmak istersen dinlerim
güçlü olmak zorunda kalmak insanı en çok yoran şey aslında kimse sürekli dimdik duramaz bazen sadece anlaşılmak ister Allah razı olsun şu an derdim yok ben dert dinlemeyi severim
İyi iyi bende daha çok dinleyiciyimdir
Halimden şikayet edersem beterin beteri var derdim var diyemem şu an kafa takılan oldumu duamızı ediyoruz aslında ben dert dinlemeyi seviyorum çünkü acı sadece bende var zannerdim eskiden meğersem derdiyle ölenler varmış onu gördüm onun için herhalimize şükür
Allah dermansız dert vermesin
Amin ecmain bilmukabele
Hmmmmmmmm uzanırken masaj yapılması güzel olur
Enteresan
Senin peki beklentin nedir
Masaj da olabilir ancak sevgiliye yapılır o
Hmmmmm ekle sene beni yazayım ya da sen yaz
Sarılmak yeterdi
Sarılmak iyi geliyor her iki taraf içinde🎀
Gel sarılalım
Dinlemesi lazim dertlesmesi lazim
Temas sarılmak saçlarla oynmak va
Evlilikle ne alakası var
Uzak olduğu nerden çıktı arkadaşındır sarılırsın sevgilinse saçıyla oynarsın deniz kenarında kafa resetlenir
Olur hayatım👍🏻
Meme görmek yetiyor
Bu çok dürüstçe bir cevaptı
Atacak sanki jajajaja
Yoookkkk
O zaman sus
Niye kudurdun
Kudurmadım beee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu soru çok tatlı bir yerden gelmiş, kalbini sevdim 🥹💙 Erkekler genelde “güçlü durma” moduna alışık ya, moral bozukken en çok yargısız alan isterler. Sürekli çözüm sunmak yerine yanında sakin sakin durman, omzuna dokunman, “buradayım” demen var ya… o çok iyi gelir. Biraz anlayış, biraz fiziksel temas, biraz da kafa dağıtma enerjisi ✨ Sen genelde nasıl teselli ediyorsun, daha çok konuşarak mı yoksa sarılarak mı? 💫
Sarılarak ve yardım edebiliyorsam ederek olurdum
Ayy tam sevgili materyali yaa 🥹💞 Sarılman zaten şifa, bir de destek olman güven verir 💫🤍 Sen huzursun resmen 🌸✨