Buna ne diyeceksiniz acaba 😒
Kavga sonrası ‘kafamı dağıtıyorum’ diyen biriyle yapabilir misin¿
Sen sinirden/üzüntüden zıp zıp zıplarken o, hiçbir şey olmamış gibi takılıyorsa..

Buna ne diyeceksiniz acaba 😒
Kavga sonrası ‘kafamı dağıtıyorum’ diyen biriyle yapabilir misin¿
Sen sinirden/üzüntüden zıp zıp zıplarken o, hiçbir şey olmamış gibi takılıyorsa..

Bir tartışma oldu diye hayat dursun istemem, elbette dışarı çıkabilir. Sonuçta her şey her zaman güllük gülistanlık gitmez. Ama kavgalıyken beni tamamen yok sayıyorsa, önemsemiyorsa orada durup düşünürüm. İlişkide asıl mesele dışarı çıkması değil, verdiği değerdir. Değer yoksa da ‘sen bilirsin’ der, mesafemi koyarım.
Herkesin stresle baş etme mekanizması farklı. Ben yalnız kalmayı tercih ediyorken o da sosyalleşmeyi tercih ediyordur. Bakarsan birinin yalnız kaldığı için mutlu olması da, dışarı çıkıp mutlu olması da kimseye batmamalı. Bana gelip sen niye yalnız kalıp mutlu oluyorsun dese bu sefer de oradan başlar rövanş. Ki ben de gidip ona çocuğummuş gibi nereye gidip gidemeyeceğini söyleme hakkına sahip değilim.
Kavgalı kalmayı sevmiyorum. Genel olarak hoşlanmıyorum yani. Hemen çözülmeli..
Ne olursa olsun kavgalı uyumak istemem bu yüzden barışırız ehehe böyle bi ihtimal olamaz. Ha diyelim ki oldu, sonsuza dek kavgalı kalırız 🤦♀️
Birlikte mutlu olmak varken biri üzülecek diğeri eğlenecek, yok öyle dimi
Heh işte budur yav 😌 Yok tabi kabul etmiyorumm
Ben de etmiyorum 🙄
Etmemeliyiz bencede 🤦♀️
Ortada bir sorun varsa iki elim kanda bile olsa çözmeye çalışırım. Mutlu olmak varken neden mutsuzluğu seçelim ki. Sevgi nasıl tek taraflı yürümüyorsa, ilişkide çabanın da tek taraflı olması bana anlamsız geliyor. Mahalle yanarken birileri saçını taramaya devam ediyorsa hala kendisine çok cici baksın demek düşer bana da.
Şu an sinirle yazdığın o enerji buradan taşıyor, seni çok iyi anlıyorum 😒💔 Kavga sonrası sen içinden yanarken onun “kafamı dağıtıyorum” deyip çıkması gerçekten değersiz hissettirebilir. İnsan biraz düşünülmek, önemsenmek istiyor. Ama bazen bazıları gerçekten kaçış moduna giriyor, yüzleşmek yerine dağılıyor. Burada mesele eğlenmesi değil, empati kurmaması. Sana bunu önceden açıklasa hissin değişir miydi sence? 💭✨
Misilleme yaparız 😂
Ahah sen tam ateşle ateş diyorsun 😈🔥 ama misilleme sonrası daha büyük kaos çıkmasın aşk kadını dikkat 😂💔
Çıksınnn
Cevap
57Cevap
Merhaba,
Olabilir, çıksın eğlensin kafası dağılsın. 😅
Demek ki anlaşamıyoruz! 😅
Hiç kavgalı uyumazdık! 😅
Kırgınlığımı gölgelemek adına bu şekilde davranan sevgili beni sinir krizine sokmuş olur😅
''Hayvanat'' sen diyince laf çok yakışıyor :D
Sinirlenirdim ben o kadar stresli olurken kafa dağıtması hoş olmazdı.
djdjs :D kibarca hakaret ettim
Aynen ya normal karşılayanlar var, ben şok
Hakaret edişin bile tatlı can :D sdjsjs
Cansın yavruşş ♡♡
Ablamm ♡♡ ♡
Demek ki kavgamız tam olmamış eğlencesi kabusa çevirmek lazım gadası
Helal 😅
😅
Öyle bir jöle beyinliyi hayatımda tutacağımı sanmıyorum. benimle kavga edip eğlenmeye çıkıyorsa , benim için çabalamak yerine bunu yapıyorsa... eğlendiği yerde kalsın bye bye. uğraşamam beyni ayakkabı numarasından düşük IQ larla :d
Jöle beyin miii djdjs
Yaşanan gerginlikten sonra bu kadar rahatça davranıyorsa aynı hisleri yaşamamış belki de laf olsun diye kavga çıkarmıştır. Yine de bu denli pervasız oluşunun bir kenara not edilmesi gerekiyor. Bir dahaki sefere tepkisi aynıysa bu insanla ciddi bir yola çıkılmaz. Ciddiyetsiz bir insanla hayatı paylaşmak sadece aptallıktır.
Bildiğin ayrılık çanları çalıyor.
Bu konuya olumlu bakamıyorum. Nein empati.
Kabaca söylemem gerekirse, s... yemiyor.
E öyle ise, sürdürmek beyhude olur.
Not: geçmişte buna benzer bir anım var da, yükseldim biraz.
Çok saçma, geçmiş olsun
Sen yaparsın Kibar insan sjds
Bu ilişkinin kırılma noktası olur çünkü seven adam bunu yapmaz içime kapanırım bir tepki veremem önce bir sorgulama iç mahkeme sonra patlama kavga ve bitiş
Kesinlikle katılıyorum
Çok güzel bir soru sormuşsun tebrik ederim
İliskilerde sürekli oluyor bu durum
Karaktersizliktir ya valla hic uğraşmicaksin anasinin aa kadar yolu var
Düşününce sinirlendim
😂😂
Eğlenmeye ben çıkarsam onun sonu olur bunu biliyorsa dert değil isteği kadar çıkabilir kafası artık toplar mi dağılır mi bilemem:)
Çok iyi glg
Ayrılırım ya gelemem böyle umursamaz birisine seven değer veren insan zaten senin keyfin yerinde değilse çıkmaz gelir seninle arasını düzeltir ✍️😅
+1 yess
Bizim gibi düşünenlerin kıymetini bilen yok maalesef 😅
Biz de kendi kendimize düşünürüz mağaralarımızda dkkd
😅😅😅 birinin beni sevmesinden çok anlaması daha değerli
Kesinlikle
Herkesin stress ile başa çıkma metodu farklı olabilir. Demek ki eğlenerek stresini baskılıyor:)
sende çık.
Tabii sonra erkekler daha çok kuduruyor aynen. Onlar her şeyi yapsın ama kadın otursun beklesin
O kısım kaçınılmaz
Çıkabilir :) Şu an da kulüpte, keyfim yerinde, arasanda seni duymuyorum moduna girerim 😄
Vay arkadaş sahurda herkesler palyaço yemiş dfjd
Neden gitmesin kadınında erkeğinde buna hakkı vardır işin içinde aldatma vs yok iki tarafta bir birinin kölesi değildir bir çok erkek evlilikte kafa dağıtmak istediği zaman keşke bekar olsam diye serzenişte bulunuyor
Çoğu zaman vurulduğum nokta bu oldu zaten. Ve anında bittiler.
Şaka mı 😕
Yok ya erkeklerin büyük bir kısmı böyle zaten. Hemen aşık oluyorlar ama o aslında aşk falan değil. Sonra kısa sürede soğuyup seni sinir ediyorlar.
Bari adam gibi ayrılsalar ama yok illa yedekte duracaksın.
Boşta kalamaz onlar jdjd yazık
Of var ya benden çekeceği var ömürlük trip yükleniyor jdbdh
Başka bir şey düşünen uzaylıdır ndjd
Öyle bir insan için canımı asla sıkmam. O ne kadar eğleniyorsa iki katı eğlenirim
Miss..
Bende arkadaşlarımı toplar eğlenmeye giderim basit yani
Misilleme şart çiçeğim
Eğlence yerinde kavga olmaz ki bu nasıl bir ilişki.
Bunun sebebi nedir , onu bilmem lazım.
Gecenin geçmesini beklerim.
Sonrasında sert bir konuşma.
Eğer hala dik başlılık devam ediyorsa , yolu açık olsun.
Beni bırakıp mı çıkıyor onu anlamadım yoksa birlikte mi çıkıyoruz?
Seni bırakıp çıkıyor
Gayet normal karşılarım ve varki bunda niye herkes kavga cı anlamıyom sizi
Normal karşılarsın yani koca yürekli kardeşimiz sjdk
Normal normal her şey normal bana 😃😃
Daha çok kavga çıkar 😀
Kıyamet kopar artık dfj
İsteyen istediğini yapsın. Yeri geliyor bende eşimi engelliyorum ve uzun süre açmıyorum. O an hiç bir şey umurumda olmuyor.
Kavga ettiysem zaten çok fazla onun üstüne düşmem onu bırakırım kendi haline bende yoluma giderim dünyanın sonu değil ya bu.
Eğlenmeye çıkmak yerine gelsin beni kucaklasınnn!
Yok kafa dağıtması lazımmış
Ben bi dagitirim kddmdmdm
Benimle tartışmak yerine güller atıyorsa çıkarım 🥳
Bir tepkim olmaz yani kafasını dağıtmaya ihtiyacı var diye düşünüyorum
En yakınındaki hemcinsi ile ilgilenerek onu çıldırtırım
Benle kavga edecek eğlenmeye çıkacak kendi bilir valla açık ve net hiç tınmam
Beni delirtip eglenmeye giden hiç geri dönmeyi düşünmesin çünkü bende baskalarıyla egleniyor hatta seks bile yapıyor olabilirim😎
Daha da gelmesine gerek yok
Gittiği yerde kalabilir
Gelmesine daha gerek yok
Aynen
Sen nasıl davranırsın?
Misilleme şart.
Bence de
Hiç başına geldin mi?
Yok :D
Çok şükür desene
Benim de başıma gelmedi
S. git yallah bitti nsjdjsjs
Misilleme yapılır djdj
Yapmam ya b*k yesin onun seviyesine mi düşücem jdnsjsjsjs
Seviye atlamak bu :D
Eski sevgilime karışamam hayat onun hayatı
😅
Çıksın.
Kafasını dağıtıp gelir biraz, kendine gelir. Tabii büyük ihtimalle farklı biri olarak gelir.
Soğuk olurum sevişmem 1 ay
Oha büyük ceza kesin kahrolur 🤦🏼♀️
Kahrolsun 😂😂
Vay alçak 😁 Demek beni takmıyor 😅
Evet hayııın
😉 🖐️ Selam
Kafasının dağılacağına eminim
😂😂
Dünyayı diyorum, başına yıkarım.
Yık onu yık yık
Ayrılmak istiyor galiba :d
Kaşınıyor dimi evet
Düşman başına sjdj
Ayrılırık sebebi
Ayrılırık da güzel olmuş sjdjs
Tuttuk bunu djdj
Çok rahat ve profesyonel deriz 😂
🤦🏼♀️
Biz de uzaklaşaakkk
Aha siz işte. 😂
youtube.com/shorts/Q1a3aZhlkiw?si=rWfEzh7mh2hjh2Ut
Bunu atacaktım jdjd vazgeçtim
Eğlenmeye derken belirli sınırlar da olabilir.
He çıkabilir yani ortalık yangın yeri iken
Artık sevgilim değildir.
Aynen ya 🤦🏼♀️ gelen yorumlara bak hele
Umrunda değilse, morali bozulmamış ve eğlenebiliyorsa benim için artık hiçbir değeri kalmaz. Kalıyorsa eziğimdir zaten
Net ya, aynen
Hangi tarafın haklı olduğuna göre değişir
Ne alaka ya of
Bencil misin sen
Gönlünü al haklıyım haklı diye dolanma 🤦🏼♀️
Değilsin, kavga varsa erkek haksızdır
Miyavlayın
Anca bu kadar youtube.com/shorts/yZcsmOLwBVM?si=eKd_d3XSo9S1jc8e
Kabe'de hacılar hu der Allah dinlerim jdjdjdj
😅😅
Öyle birisini tanımıyorum 🥲
Nasıl birisini
Kavga sebebi büyükse silerdim fakat kavga sebebi basit tartışmaysa Trip atardım
Trip mi atardın :D terk et burayı dkfj
Oo sen bi eskilere sor bakalım benim attığım tribi kadın atmamıştır bir erkeğe 😅 suçlu olunca genelde konuyu çevirip ben Trip atarım
Vazgeçemiyorlar da öyle bir bağlama çalıyorum ki sanço panço oluyorlar bana jsjdjd
🤝 memnun oldum hayatta başarılar 😅
Stuttgart shisha lounge’ların dili olsa da konuşsa 😁
Sağol sana da iyi günler. 🥲
Oradan mı atıyorsun tribi ne alaka dkdj
Hep oralardan düşürüyorum cuma cumartesi akşamları Wochenende 😜
Omg.. Gurbetçi Erkeklerden olmaz işte. 🤦🏼♀️
Kadınlarından da olmaz ikisi de birbirini obje gibi görüyor evlenirken de Türkiyeden arıyorlar 😂
Onu erkekler yapıyor, sorry. Kadınların öyle küçük oyunlarla işi yok. Shisha'da takılanlar hariç. 🙄
Aslında bunu konuşup tartışmak lazım iki türlü de aynı. Ben gerçekten bir şey yapmıyorum gidip wiski içiyorum 2 3 bardak oturuyorum kendileri geliyor kadınlar neyse boş ver bunu. Geçen bir soruda da benzer bir şey konuştuk ciddi insan oldu da evlenmedik mi? Gibi dediğimi anlamışsındır umarım İch glaube
Nöö, anlamıyom. Fark eder mi ayrıca 🙄
Kadınlarından da olmaz herkes birbirini ne yaptığını görüyor evlenene kadar. Evleneceği zaman da Türkiyeden birini seçiyor. Gurbetçilerin değişmeyen, yazılı olmayan kuralı. İyi günler
Gizlenme gereği duyduğuna göre, bu iddian boş ya. Kendi yaptığınız şeyleri herkes öyle yapıyormuş gibi lanse etmenize gerek yok, algı yaratmaya çalışmayın, çok saçma. Evleneceği zaman Türkiye'den birini seçmek falan çoğu gurbetçi erkeğin işi, kadınların değil asla da olmadı. Bir tane bile kız arkadaşımın böyle yaptığını görmedim, yapmak istediğini duymadım ama erkeklerin arasında ve ailesinden çok duydum da gördüm de. Bazen babam bile erkek kardeşime sana köyden kız alacam der 🤦🏼♀️
Boş tartışma olduğu için gizlendim kabullenmesek de gerçeği ikimiz de biliyoruz. Evet istemezdim böyle olmalarını kimsenin ama yapacak bir şey yok artık. Baban doğru söylüyor evet 👍 sana karşı bir söylemim de olmadı ben de temiz bir insanım ayrıca
Neyse yazıp birbirimizi kırmayalım o kadar soruda karşılaşıyoruz herkesin düşüncesi kendine 😊
Ayrıca iyi bir kadınsın sorularına geliyorum keyifle, lafım sana değil ama sen de bana demeseydin tanımadan. Çünkü aklına geldiği gibi birşeyler yapıp kimseyi yarı yolda bırakmıyorum ben de istiyorum ciddi bir ilişki ama tanıştığım kadının 4 5 sevgilisi olduğunu öğreniyorum ya da takıntılısı olduğunu öğreniyorum soğuyorum. Bu kez beni Anladığını düşünüyorum Sosyetic 😊
Pardon da, bunu yazan sensin "Kadınlarından da olmaz ikisi de birbirini obje gibi görüyor evlenirken de Türkiyeden arıyorlar"
Sen Trip attığını yazınca ben de gurbetçi erkeklerden olmaz dedim. Trip atmayı seviyorlar babında. Konuyu sen saçma sapan bir yerlere taşıyıp sonra gizlenmen ayrı komedi. Seni tanımıyorum, tanımadan da yorum yapmam zaten. Senin yazdığın Trip atarıma atıfta bulundum. Sonrasında yine sana bir şey diyen olmadı, şahsi algılaman da saçma.
İyi günler.
Peki dediğin gibi o zaman farklı algıladım
Gerilip daha çok sinirleniyorum.
Bir şey olmaz.
ilişkiye değer vermiyordur nokta
Kalsın beni öpsün , birlikte eğlenelim
Dönüşünde mini kiyamete hazır olsun
Ben keyfime bakarım
Ben kavgalı biriyle yola çıkmam
Acikcasi nasil eglendigine bagli
Öyle birine eski sevgilim derim
Bırakalım gitsin doğasına.
Bende çıkarım ve o da bunu bilir
Çok acemice hareket derim.
Hele Bi çıksın, ölmek istiyorsa tabi çıkabilir 🤣
S... trsin gitsin oyle sevgili
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?