İlk buluşmada hoşlandığını söylemek doğru mu, ne demek daha doğal olur?

Merhaba iş yerinde bir kadın var bayadır o bakıyor ben bakıyorum birbirimizi devamlı kesiyoruz bir gün özgüvenimi toparlayıp konuşacağım ilk buluşmada senden hoşlanıyorum denir mi? ya da ilgimi çektin mi diyeceğim ne diyeceğim yahu? Kızın sevgilisi yok bu arada

İlk buluşmada hoşlandığını söylemek doğru mu, ne demek daha doğal olur?
Cevapla