Şimdi ben yeni bir sevgili yaptım aynı okuldan. Daha yeniyiz 1 ay falan oldu inişli çıkışlı. Şimdi bizim sınıftan kızlarla anlaştık ettik dedik ki Gratise gidelim alışveriş vs yapalım çıkışta dedik. Sonra yeni sevgilim geldi ona X diyelim. X geldi dedi ki çıkışta benimle gelsene biraz dedi ben de niye ki dedim o da dedi ki bir şey konuşacağım dedi ben de mecbur tamam dedim. Sonra işte ben Gratise falan gitmedim çocuğun yanına gittim çocuk gelmiş beni parka götürdü ve en öndeki çardak yerine en arkadaki çardağa götürdü. Ben de bir tedirgin oldum acaba kaçsam mı falan diye düşündüm ama vazgeçtim. Gittik oturduk ben de ne konuşacağız dedim. Ben bu X'in karşıma oturmasını beklerken bu tam dibime oturdu. Affedersiniz ama g@t g@teyiz. Neyse işte ondan sonra ben biraz gerildim ettim alışkın olmadığım için. Bu çocuk kolunu omzuma falan attı işte yanağımdan öpmeler bilmem ne. Rahatsız olup sevmiyorum ben fazla yapma dedim. O da sevgilim değil misin yaparım dedi gene öptü ben de gıcık oldum karşıma otur dedim bu çaprazıma oturdu gene yakın yani. Elimi falan tutuyor öpüyor sarılıyor bir şeyler mırıldanıyor falan acayip gerildim ben. Özledim seni falan diyor. Yani kısacası baya temas bağımlısı. Ben de 2 dakika sonra direkt benim gitmem lazım deyip kalktım ve eve gittim..
Bu durumda ne yapmam lazım onu kırmadan etmeden nasıl bu teması keseceğim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer