Bence olmaz. Dolayısıyla ya buna göre bir aday bakmalı ya da mutfağı değiştirmeli...

Bence olmaz. Dolayısıyla ya buna göre bir aday bakmalı ya da mutfağı değiştirmeli...

bence kisa boylu sevgili daha iyi, kavga mi ettiniz, kavanozu en ustteki dolaba koy kiz mecburen kavanozu almani isticek o bahaneyle barışırsınız. evde hic sandalye yokmus tabii djdjd
Eheuehueh
Ya ama bu haksız soru bence kadınlara kalsızlık dev miyiz biz, ben 1,70 boyundayım bende üst raflara yetişemiyorum yani , paradoksal bir aoeu😅
Teşekkürler🌺
Rica ederim (çiçek)
Boy mevzusuna bu kadar takılman beni biraz güldürdü ama minik bir kalp yorumu da geliyor 💛 Mutfak dolabına uzanamıyor diye sevgili olmaz demek fazla yüzeysel değil mi sence? Tabure diye bir icat var, ama karakter, enerji, uyumun alternatifi yok 😌 Hem kısa kızların tatlı bir karizması var, sarılınca tam oturur diyeyim ben sana. Boy mu önemli, kalp mi? 😉✨
Cevap
11Cevap
Olur, niye olmasın
Yemeğini tussuz baharatsız ye de gör :D
Nasıl soru ya bu alındım valla öyle bir olur ki hemde mis gibi kendğnden gecersin onun aşkı seni kör eder hu
Can alış, benim sorularım çoğunlukla burada ki saçma soruların parodisidir :D 1.81 boyum var. 1.50-2 m arası kız arkadaş fark etmez bana :) Boy takıntım yok.
Ehehehe kısa değilsiin. 1.81 im yazdım yaa.
AHuahua soracammm
benim fikrimde bu kadar küçük detaylar sevgili olmayı etkilemez mutfağı değiştirmektense kızın başka yönlerine odaklanmak daha iyi olur bence
Neyleyeyim baharatlığa ulaşamayan kızı :D
Yani şimdi o üst dolaba da kimsenin boyu yetmez ama görselde ki kız çok kısa o ayrı tabi 😄
Hahaha çok şirin ya :D
fotoya bakınca tezgaha tırmanmayali asır olmuş büyümüşüm
Eeee koskoca 102 yıl kolay değil :D
O zaman çıkıp sen alacaksın :D yoksa senin de mi yetmiyor :D
Ya sussana çaktırmasana be :D
Çekmeceleri merdiven gibi yap, ranzalar oluyo ya :) çok sevdiysen tabi kızı
Hahauha
Ula dersin ki kendi 1.90 ama sende haklisun da bir tane uzun lazım eve iki kısada olmasın da
Kısa da değiliz bee ÇD
Şöyle bir düşündüm de , her şey tamam bi boyu kalmışsa onada bişiler yaparız dost yav
Huahfuafjh
Millet boy istiyor sen kısalmak istiyosun dost. Keşke 6-7 cm daha uzun olsaydım :D
Hahaha yok ya o kadar kısa değilim 1.81 ama 1.87 falan olsam dertsiz başım olurdu :D
Birinci rafa erebiliyorum 😕
E yeter :D
Olur ben ne güne duruyorum. Üzerine çıkması için tabure alırım. Ama sevgili değil de; eş olur.
😄
Olur, niye olmasın
Neee ddddeeemeeekk olur?
Sen her yere ulaşabiliyor musun
https://www.youtube.com/shorts/7beNPSQaw7U
Alalh bir ben tekeeem
🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Olur olurrr... 190 erkekler ne ise yarıyor aşağısı kesmez 😋(aşkım hariç)
En üst hariç yetisiyorum😌
Yeter Allah bereket versin. Oraya da ite 40 yılda bir kullanılan çanak çömlek konur :D
İlk defa boydan kurtardık be 🤣
Hhaahah hayırlısı olsun selin hanımcım.
iki alternatif de çok mantıklı geldi 🤔🤔🤣
:D:D
Dene bence ikisini de kendi kararini kendin ver
Milletin dolabina sevgilisine bakma 🤪
Ikı basamaklı merdıven her seyı çözer
Peki paket halinde alabiliyoz mu :D 1-60 ve altı kızımızı alana yanında 2 basakmaklı şık ve kullanışlı mutfak merdiveni hediye gibi bişiler. D
Ehehehe teşekkürlerrs (çiçek)
Olur, eşi açsın dolabı 😂
Ya olmaması lazım Bihter. D
Sus kalk dolabı aç. 180 erkek kızlar boşuna istemiyor hahahah 😄🤣
AHuahua olur hnaım hemen :D
Bir gün eşin olunca yardım et biz kadınlar böyle bazen küçük ama ince davranışları seviyoruz 🤏😀
Bedenen kalın olabilirim ama ince ruhluyum :D
Wowww dedirtin kadınlara 😄
Pisleşmeyelim lütfen puahahah (çiçek, kalp)
Yes adam gibi olan sevilir de sayılır da hahahah (melek böcek 🐞)
Şaşırdım kaldım demek erkeklerin kriterleri varmış
Nasıl yaa :D İlkten sona kadar kriterlerimden hiç şaşırmam :D
Pek mühimmiş kriterlerin, sanki devlet meselesi. DJDJDJDD
Eee insan ne istediğini bilmeli. Belirsiz düşünceler beklenmeyen sonuçlar yaratır. Bu da en çok kişinin kendisinin başına bela olur.
Tezgahı kısaltsak olmaz mı 😄
O da bir seçenek tabi :D
Niye olmasın sandalye diye bi şey varr
Onların sandalyeleri var bir kere
Dua et o da uzun şey istemesin
1.40 nuse alınmış. Ben daracık şey istemedim ki. Kıyasladığın şeyle alakası yok. Ayrıca sanki görmüş gibi konusuyorsun ne biliyorsun ne kadar...
1.77 yim
Aynen. O yüzden zoruna gitmiş kanks. Ayrıca soru eğlence amaçlı hayatı bu kadar ciddiye almak yerine eğlencesine bakarsan sinirlerin için daha yararlı olur gibi. Ne alaka yani kısa boylu bir insanla uzun kısa penisin acaipsiniz yemin ederim.
😂🤣🤣 ağlaaaa
Ne ağlıycam bücür :D
Profildeki sen mi olup duru, apaçi kafalı seni 🤣
Kank bakıyorum da Türkçe ilkokul 4 terk :D rofilde ki ben olup 1.77 boy ile yanımda bücür kalıyorsun :D Apaçi falan da değilim ağlaaa.
Kanka ülkenin eğitim sistemine... Anladın mı keşke okumasaydım keşke ilkokul 4 terk olsaydım neyse ben kaçtım. Sende otur ağlaa 🤣
ahahaah iyi bakalım kendine iyi bak.
Aaa bu been
Eheheh
E sen al
Ne alim?
Ya tok açın halinden ne anlar. Tussuz baharatsız yemek yiyoz biz senin haberin var mı? Tatlı kasesinde hamsi bulama falan yemek zorunda kalıyoruz. Neymiş efendim baharatlar üst kapaklardaymısta, işte servis tabaklarına falan eli yememiş. Anlayamazsınız... Çok zor.
İşe gidiyom ben.
:((
Olur niye olmasın
Ya yemeği baharatsız yaparsa?
Üst rafta onlar elin yetişmiyor işte. Sende yemekleri baharatsız yapıyorsun. Sosuna baharat katmadıktan sonra çiğ çiğ yemeğe katmanın ne anlamı var ki. D
Ya ben çalısıyomm. Akşam eve gelince yemek isterim :D
Ağız tadıyla 2 kavga ettirmedin :D
Sinirlendirirsen senle de kavga ederim jaskfbahs kısamıydın ona göre bak. Uzunsan korkarım.
Tuhh olsun yapcak bişey yok :D Çok korkmadım bakarız bi ara :D
Tabii ki cüsseyliyse korkarım ben :D
Nedenkinee. Sen beni kesin döversin mesela.
Sandığım kadar kısa çıkmadın :( 1.56 dan yukarısından korkabiliyorum.
Çok şirin haha
Olur tabi
Olur
Olur olur severiz
olur
olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar