Kadınlar ne ister sevdikleri erkeklerden bunu bulabilen var mı arkadaşlar?

Örneğin ben kendimden örnek vereyim ben sevdiğim erkekten benimle ilgilenmesini bana günde en az iki üç kere seni seviyorum demesini haftada bir iki kere çiçek getirmesini benim dertlerimle dertlenmesini benim sevinçlerimle sevinmesini isterim ve benimle her türlü sıkıntısını paylaşıp benim de onunla paylaşmama izin vermesini isterim birlikte mutlu olup yeri geldiğinde birlikte üzülmeyi isterim onunla bunlar yani menfaatsiz karşılıksız sevilip sevmek istiyorum kısacası sizler neler bekliyorsunuz ilişkilerinizden kadınlara ve erkeklere soruyorum buradaki herkese?

@Herkes
Güncellemeler
4 ay
Arkadaşlar çok mu fazla şey istiyorum yani karşılıksız menfaatsiz sevilmek sevmek işin için maddiyat girmeden ya pembe bir dünya demiş kimisi kimisi sıkıcı demiş ya bunda ne var ben anlamadım ki neyi çok fazla istedim ben anlamadım ki sevmek sevilmek menfaatsiz bir şekilde bu kötü bir şey mi yani karşı taraftan hiçbir beklenti olmadan sadece ilgi alaka sevgi ve şefkat istemek kötü bir şey mi yani nesi bu kadar sıkıcı burun anlamadım
Kadınlar ne ister sevdikleri erkeklerden bunu bulabilen var mı arkadaşlar?
Cevapla