Erkekler ayrılık sonrası neden hemen uzaklaşıp hiç aramıyor, merak bile etmiyor?

2 gün önce ayrılık yaşadım. 1,5 seneye yakındır beraberdik. Kızdığım şey şuydu çevrimiçi olup birisi ile yazışıp çıkıyor hatta ben bekliyorum ki benim mesajımı da görsün önce kimle konuşuyorsa onunla bitirip bana öyle cevap veriyor ekran attı 1 saattir giriş çıkış yaptığı halde sadece 1 saat öncesinden başka bişe yok. İnanmadım ve kimle yazışıyorsan mutluluklar diledim çok umrunda olmadı açıkçası. Ertesi gün akşam üstü aradı açmadım bir daha da ne mesaj ne arama hiçbiri olmadı sildim numarasını. Erkekler neden böyle yapar ki merak ediyorum elinizde olan neden yetmez?

Erkekler ayrılık sonrası neden hemen uzaklaşıp hiç aramıyor, merak bile etmiyor?
Cevapla