Hiç sevilmemiş olmak neden bu kadar zoruma gidiyor, ne eksiğim var ki?

Ne eksiğim var ki

Hiç sevilmemiş olmak neden bu kadar zoruma gidiyor, ne eksiğim var ki?
Cevapla