Sevgilinin yanında fakirlik mi belli olur, yoksa dürüstçe konuşmak mı daha sağlıklı?

Ben filtresiz maskesiz her şeyin konuşulabileceğini düşünüyorum. 8 aylık bi ilişki…

Sabah altı kişilik bir WhatsApp grubunda bu akşam için iftar planlaması yapıldı. bir arkadaşımızın evinde olacak ama tüm menü ortak belirlendi ve paylaşıldı. ben de o arada tatlı seçilirken “ Bunların bir çoğunu hiç yemedim siz karar verin bana fark etmez” gibi bir şey söyledim. alacak olan kişiye hangisi uygunsa o uyar bana da falan dedim.

yakın bir kız arkadaşım yazmış ki, ömründe hiçbir şey görmediğini belli ediyorsun sevgilinin yanında böyle saçma canım konuşma.

Ben hiç hesapsız kitapsız dümdüz dürüstçe olduğu gibi samimiyetle düşüncemi yazmıştım sadece.

Sevgilinin yanında fakirlik mi belli olur, yoksa dürüstçe konuşmak mı daha sağlıklı?
Cevapla