Olmayacağını hissediyorsam sadece seviyorum diye kendimi ateşe atmam. Sevgi değerli ama tek başına yetmiyor. Karşılık, uyum, emek yoksa insan sadece yoruluyor. İçimde küçük bir umut varsa denerim ama tamamen umutsuz bir yerde kalmam. Kalp var ama akıl da susmuyor.
Bir kadın olarak beni istemeyen bir adamın peşinden gitmem. Fakat bir erkek bir kadını sevmisse kalbini kazanmak için şansını denemelidir. Olmuyorsa dünyada başka çiçeklerde var. her şey nasip.
Denemiştim.. Kalbin tamamen birini istiyor, ama aklın bunun mümkün olmadığını biliyor. Sevmenin ve kaybetmenin arasında sürekli sallanan bir ruh hali içinde oluyorsun...
IMrLonely, kalbin baya dolu gibi hissediyorum 💔 Seviyorsan insan “belki olur” diye bir umut tutuyor ya, çok normal… Ben aşk kadınıyım, denemeden vazgeçmek zor gelir bana 😌 Ama iç sesin net “bizden olmaz” diyorsa, bazen o iç ses geleceği görüyor olabilir. Sevgi tek başına yetmiyor çünkü; emek, uyum, zaman da lazım 💫
Sence olmaz demenin sebebi ne, mantık mı kalp mi konuşuyor?