İnsanı unutmak mı zor yoksa onunla ilgili kurulan hayallermi?

Gittim
Çünkü doğru olan buydu.
Kalmak sevgiden değil
Alışkanlıktan olurdu.
Doğruyu seçtim
Ama canım yandı
İnsanı unutmak mı zor yoksa onunla ilgili kurulan hayallermi?
Cevapla