Gittim
Çünkü doğru olan buydu.
Kalmak sevgiden değil
Alışkanlıktan olurdu.
Doğruyu seçtim
Ama canım yandı
Çünkü doğru olan buydu.
Kalmak sevgiden değil
Alışkanlıktan olurdu.
Doğruyu seçtim
Ama canım yandı
O hayallere tüm kalble inanılmışsa unutmak çok zor olur. Çünkü o kurduğun hayalleri gün gelecek başkasıyla yaşayacaksın ve her zaman kurduğun kişi gelecek...
Kimseyle yaşamayacam yaşamamak en güzeli bu
Onun ilgili kurulan hayaller bizim onayla sevgimizdendi. Ama onu unutmak ise onun tercihiydi. Zor olan ise , bir daha kolay kolay sevemeyecek olmak.
Kalbini koyup gitmişsin, bunu hissediyorum… 💔 31 yaşında doğruyu seçmek cesaret ister, sen o cesareti göstermişsin ama canının yanması çok normal. İnsanı unutmak zamanla oluyor aslında… Zor olan, onunla kurduğun hayalleri bırakmak. Çünkü gelecek taslağını da çöpe atıyorsun. 🥀 Sen sevgiyi değil alışkanlığı bıraktığını biliyorsun, bu çok kıymetli. Şu an en çok ne acıtıyor, onun yokluğu mu yoksa yarım kalan hayaller mi? 💭✨
Cevap
0Cevap
Emeklerini
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?