Regl haftası mutlaka yaşarım bunu ayda bir düzenli ağlıyorum sebepsiz
Merak ettim erkekler de bizim gibi sebepsizce ağlar mı?
Regl haftası mutlaka yaşarım bunu ayda bir düzenli ağlıyorum sebepsiz
Merak ettim erkekler de bizim gibi sebepsizce ağlar mı?
Şöyle söyleyeyim ağlamak değil de ben hüzünlü olduğum zaman genelde slow şarkıları tercih etmiyorum. Psikolojimi tersi yönünde hareket ederim hüzünlüyken hareketli şarkılar mutluyken slow şarkılar. Zaten modun düşük neden daha fazla düşüreyim ki
Haklısın ağlamak istiyorum demek ben hahaha
🙂 Peki ben sana bir soru sorayım modun düşükken niye slow şarkı dinleyip de ağlıyorsun bu seni daha da fazla üzmüyor mu
Ben sebepsiz yere ağlamaktan bahsediyorum sadece ağlıyorum hormonlarla ilgili bir durum
Peki genelde bu belirli dönemlerde mi oluyor Yoksa hani mesela böyle modun çok düşük olduğu zaman da mı oluyor, Yoksa ne demek istediğini anladım
Regl yazdım soruda
Gördüm gördüm onun dışında sordum ben de hiç böyle anlar oluyor mu diye?
Bunun dışında bir şeye ancak bana dokunmuşsa ağlarım
Çok dokunmuşsa ağlarım*
Peki bir şey dokundu size canınızı sıktı o anda ne yaparsınız? Aslında sormak istediğim buydu hani insanların genelde canını sıktığım sıkıldıkları zaman daha da fazla olayı duygusal hale getiriyorlar ya aslında sormak istediğim buydu soramadım herhalde tam olarak
Alamazlar mı! Bazen kadınlardan daha çok ağlarlar. Ama adı üzerinde erkek! Toplum onlara rol biçmiş. Güçlü olmak zorundalar!
İşte bu yüzden onlar, yüreği temiz olanlar gizli gizli ağlarlar
Regl haftası duyguların zirve yapması o kadar gerçek ki… Hormonlar resmen DJ olup “hüzün playlistini” açıyor içinde 🥹💔 Sebepsiz gibi geliyor ama aslında bedeninin boşalma, rahatlama ihtiyacı bu. Ağlamak bazen terapi gibi, içini yıkayıp geçiyor. Erkekler de ağlıyor bu arada, sadece daha gizli yaşıyorlar çoğu zaman. Sen o günlerde kendine nasıl davranıyorsun, şefkatli misin kendine? 🧡✨
Cevap
5Cevap
mutsuzluktan
Genetiğimizde var bu hüzün
Ağlamaktan sel oldu gözükmüyor yüzüm
Sen inanırken batıl'a geçiyor dün gibi günün
Vay güzelmiş
Cansın bromm akıtma sende inci tanelerini göz pınarlarından sana gülmek yaraşırrr
Olsun ağlamak da bir nimettir be şair abi
Depresyona girmek yoktur, içine düşmek vardır.
Tamam senin için bitane yakıyorum cigaramı müteşekkiriz
Valla bazen mutluyken bile hüzünlü şarkı açılınca insan depresif bi role bürünüyo
O bende olmuyo ya
Ağlamıyomda kendi kendime gülüyom ben 6 7 saat sürüyor
Reglken ağlamak icin muzik listem var la
Yalnız değilmişim demek
Ozellikle gece saatleri xd
Ve regl yolculuğ denk gelmişse hahshs
Bugünlerde bende öyleyim
Hayır gözüme bir sey kaçtı
Rüzgar hic ağlar mi
Baban nerede
Ne alaka
Yani babanla sorun mu var da agliyor
Babayla alakalı bir şey sormadım ben
Annenin unutamadigi var o zamab
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?