Sizce insanların seçenekleri arttığı için mi ayrılmalar bu kadar sıklaştı?

Yoksa kimsenin kimseye saygısı sevgisi kalmadığı için mi herkes her şeyi basite indirgedi herkes her istediğiyle her şeyi yaşıyor zaten neden birisine bağlı kalsın mantık bu mu yoksa?
Sizce insanların seçenekleri arttığı için mi ayrılmalar bu kadar sıklaştı?
Cevapla