Yakışıklı erkeklerin ‘ben biraz sorunluyum’ aurası doğuştan mı geliyor¿ Sanki duygusal olarak unavailable ya da hafif kafadan kırık oluyorlar.

Sardık..
Yakışıklı erkeklerin ‘ben biraz sorunluyum’ aurası doğuştan mı geliyor¿ Sanki duygusal olarak unavailable ya da hafif kafadan kırık oluyorlar.

Sardık..
Bence şöyle söyleyeyim; yakışıklı olup da red flag olmayan erkek var mı, var. Ama mesele yakışıklılık değil, karakter. Dış görünüş dikkat çeker, ama adamlığı sürdüren şey duruş, sınır bilmek ve saygıdır. Her karizmatik adam sorunlu olacak diye bir kural yok erkek dediğin; sesini yükseltmeden ağırlığını koyar, oyun oynamaz, net olur. Gücü kaosta değil, dengede gösterir. Yakışıklılık geçer, karakter kalır. Adam gibi adam hâlâ var, az ama var.
Yakışıklı erkeklerin hepsi duygusal glitch değil. Biz low-effort’a kapalıyız sadece. Herkese anında soft-launch yapmıyoruz diye unavailable olmuyoruz. Enerji israfına kapalıyım, drama aboneliğim yok. Mesafe koymam cold mode değil, self-respect güncellemesi. Ghost’lamam ama instant access de vermem;premium paketim.😌Duygusal firewall’um var diye arızalı sayılmam. Her vibe’a uyum sağlamam, çünkü kendi frekansım var. Sorunlu değilim, filtreliyim. Kaçmıyorum, eleme yapıyorum. Herkese açık Wi-Fi değilim, şifreli ağım.🔑😂
Ağ bağlantıları sorun yaşıyor bu yüzden 🤣
Ahaha döktürmüş
Aşko nun Brawo versiyonu gelmiş Eşko mu diyelim napalım bundan kelli 🤣
@FıstıklıLolilop sen ölmeyi bayılmak sanıyorsun galiba 😂
Ne kadar çok yabancı kelime burayı ingiltereye mi çevirseydik acaba yabancı dil öğrenmek için burada takılmazdım galiba 😂
Aman ne güzel okudum hiçbişey anlamadım
Valla bravo ya adını hakkını vermişsin 😂
🤣 biz burada Türkiyece konuşarak zor geçiniyoruz İngilterecede napardık yapmayin Brawo egitim kursları da açık olmas bu günlerde 😅
@FıstıklıLolilop V. İ. P üyelere özel kurs efenim premium paketim sonuçta 😂😂
Oo tesekkürler 😄 Grup indirimi de olurdu yiav topluca geliriz premium gördüğümü mü var bu gözlerin 🤣
@FıstıklıLolilop göremezsin sen zaten platinumsun karşiim 😎
Yorr is big menn 👏💙
Reis naaptın ya 😅
Erkekler ilgiye sizin gibi alışık değildir. Sürekli övgü ve iltifatlar erkeği bozar. Kriterleriniz yakışıklı uzun boylu kaslı zengin gibi bencilce olursa mutlaka O kişiden sizi üzecek bir şey görürsünüz. Genelleme yapıyorum bu arada hepiniz adına konuşmadım. Özetle dış görünüşünden dolayı tercih edilen erkek, yürüyen red flag'tir.
Erkekler mi alışık değil :D Ulan kucaklarına alıp sevecekler neredeyse kadınlar
O senin kendi naifliğin ve tatlılığındır 😃 kadınlar ilgi bekler, erkekler de gösterir. Doğanın kanunu budur. Sırf tipini beğendiğiniz için ağzının içine düştüğünüz erkekler de doğal olarak dötü başı oynatır 😅🤫
Hiç öyle huylarımız yoktur. Kadınlar nerede tipsiz ıssız adam varsa ona yapışıyor djfjs
Ama kriterler hep 11/10 shfkffjk
Var tabii. Yakışıklılık karakterle ters orantılı değil. Sorunlu olanı görünür olduğu için genelleme yapıyoruz. Dış görünüş dikkat çeker ama red flag davranışta çıkar. Yakışıklı olup dengeli, saygılı ve net olan erkek de var. Mesele yüz değil, zihniyet.
Bu hissi acayip iyi anlıyorum, resmen “yakışıklı gördük mü ekstra dikkat” alarmı çalıyor 😅 Ama hepsi red flag değil canım, genelleme yapınca kendi şansını da baltalıyorsun biraz 💔 Yakışıklı olup duygusal olarak gayet erişilebilir, düzgün, iletişimi sağlam erkekler de var; sadece onlar daha az görünür oluyor. Senin son dönemde tanıştığın tipler nasıldı, en büyük red flag neydi sence? 💬✨
Cevap
51Cevap
Çirkin erkekler daha çok red flag emin ol. Onlardaki bu ego narsizim nerden geliyor hiç anlamıyorum.
Yakışıklı erklerde bu daha az bence...
Bak doğru yere parmak bandın
Yetiştirilme tarzı bence sorunlu olanlar aileden de sorunlu
Bence tipsiz erkekler daha egolu jsjs
Onlar kendini yakışıklı sanıyor ndjd
Ben yakışıklıyım ve bayrağım da sorunsuz.
Ahaha :D doğru
Güzel bir kadından onay aldıysam tamamdır :D
Sana yakışıklı demeyen kördür net djdj
Sana da güzel demeyen kördür, kör olan duyarak bile güzel olduğunu anlar sdfd
Ahaha oha laflara bak :D kırk sene düşünsem aklıma gelmez jddj farkını koydun mu ortaya
Senle konuşunca aklıma böyle iltifatlar geliyor işte :D sdfsdf
Cansın can :D kahkaha attım sjcjs
Sende cansınn :D 🤍
İllaki her insanın kendine göre red flag yönü vardır emin olabilin. Çünkü hepimiz insanız hata yapma olasılığımız vardır bu sadece erkekler için geçerli değil kızlar içinde geçerlidir. Her insanın bir kötü yani vardır emil olabilirsin.. sosyetic_SheqiiL hanım.. Bu arada iyi günler size..
İyi günler
Özgüven ve tercih edilme şımarıklığı diyelim. Benim tespitin o yönde.
Yabancı kelimeleri es geçersek, diyebilirim ki, doğru ve iyi olmanın şartları bellidir.
Kendini yetiştirmeyi başaran kazanır. Tabi ki onu anlayacak iyi bir yürekle.
Evet şımarıklık
senin bu erkeklerden çektiğin nedir? yok biri buluşmaya gelmez yok yakışıklılar niye böyle )) tatlı bir tebessüm oluyor soruları görünce..
ama cevap şu; nasılki senin gibi vamp kadınlara akıllı olan adamlar yanaşmıyorsa senin ilgini çekenlerde bir sıkıntı olması normal oluyor yani çekim yasası..
ki cevabım kişilerden bağımsız karakterlerle ilgili.
*vamp= koyu, kolay mutlu olmayan len pen (lönpen tarzına daha yakın) duygusal gerilimleri daha yüksek kadınlar.
“Farklı anlamlar algılanmasın”
Yani baktığın zaman bizde mükemmellik abidesi değiliz ama duygusal ağır basınca geriliyorum çünkü bir erkek ne olursa olsun gücünü korumalı bu bir süre sonra ayrılık ya da tartışma olduğunda demogoji edası veriyor manipülasyonlara bağlıyor
Evet ama yakışıklı adamlar hep ıssız adam rolünde skfj
Mükemmel birini beklemiyoruz şahsen öyle bir beklentim yok. Ama erkeklerde ilişkilerde gerçekten ilk başta ki kişiye aşık son kişiye ise kırgın oluyorsun bir anda adam red flag sinyalleri veriyor
Yok da, bu tipi düzgün olarak erkekler genelde kafadan kırık ya :D hepsi ıssız adam
Çirkinlerde öyle tek bir fark koymak gerekirse ortaya o da ağızları çok iyi laf yapması sonradan ortaya çıkıyor acısı kcjsk
Evet shdj
Yakisiklilarin dertleri buyuk oluyor hedefler hayatlar vs.
Bu yuzden kafalari kirik oluyor
Tipsizlerin tek derdi yakisikli olmak baska dertleri yok
Yanlış yazdım galiba iyi okumamisim soruyu
Doğru yaz :D
Emredersin
Direksiyonda bu kadar oluyor
Kafadan kontaks parlayan nike
Bone thugs harman ben değil mike
Sen değil Hype lan sokaklar fight
Pump action lever shot gun type
🤦🏼♀️🙄
Büyük harflerle yazdın :D kural dışı napalm sana
Hayır cezası var sus
Neyse xperini yemeyelim :D haram edersin kdfks
Iyy nefretlik
Kör müsün acaba
Arkanı dön
😒
La havle..
Onların poposu kalkık oluyor diye düşünüyorum, en beteri yani. çünkü bir türlü havadan yere gelmiyor. Sanki uçan balon 🤔
Estetik djf
😐😐
Yakışıklı olmayıpta öyle olanlar da var hatta son zamanlarda tipsizler beni daha çok korkutuyor😄
Tip yok tafra gani gani kzjf vay ıssız adamlar var
Çünkü birçoğu bilir ki görsellik yetiyor gerisi için pek kafa yormuyorlar buda embesilleştiriyor kendilerini.
Djsj
Senden öğrenecekleri çok şey var baby :D
Pislik yapma :D
Tertemizzz :D
Aha yine süt fjf
Yok bee olsa olsa yeşil frog olur bendaaa 😂
Eyvah frog yazdııı
Hayır Türkçe yazmalısın sjfjs
😅 'mışş gibi yap
erkekler ne çektik ya, kahve içerken bile çirkinine de yakışıklısına da laf söyleniyor :P
Kdfk vah vah üzülecem şimdi
Ahhsa zaten acıydı :D
Kat kat, yumoş olur tadı djd
Onlar ne yaa yok "red flag" yok "unavailable" falan yok mu Türkçesi bunların sanki
Var sor google djfj
Varsa neden kullanmıyorsun Amerikalı mısın İngiliz misin? Türk değil misin. Anlamlarını biliyorum Google'a sormama gerek yok lakin gereksiz yere yani bi Amerikalıya bir ingilize anlatmıyorsan ne gerek var kendi dilini kültürünü yozlaştırıyorsun. Dersen ki "ben Türkçe sevmiyorum" o zaman sen Türk kimliğinden de utan git Amerika'ya
İstersen bir de Masanın üstüne çık tepin :D jsdjsjaj Türkçe zaten tarih boyunca Arapça, Farsça, Fransızca ve birçok farklı dilden kelime almış yaşayan bir dil. Dilin zamanla değişmesi ve yeni kelimeler kazanması kültür yozlaşması değil, doğal bir süreçtir arkadaşım. ‘Red flag’ demem de kimlik meselesi değil, sadece yaygın bir ifadeyi kullanmak. Türkçe’de ‘telefon, pantolon, balkon’ var diye kimse İtalyan olmadı; ‘red flag’ dedim diye de Amerikalı olmuyorum 😄
Ona bakarsak her dil için bu kelime etkileşimleri geçerli. Fransızca için de başka dillerden hatta bizim dilimizden de geçen kelimeler olmuş. Ama günümüzde Türkçe karşılığı olan bir kelime varken ve yabancı biriyle konuşmuyorken yabancı kelimeler kullanımına karşıyım. "Kırmızı kart" demek varken "red flag" demeye karşıyım. Çünkü zaten "red" için "kırmızı" diye Türkçe karşılığı var. Karşılığı olmayan kelimeler için de ya karşılık bulmalı bulamıyorsak o zaman yabancı haliyle kullanılmalı. Çünkü zamanla kırmızı unutulur ve red kullanarak yabancılaşmış oluruz. "Tek 1 kelimeyle mi yabancılaşıcaz" diyeceksin ama bugün 1 kelime yarın başka 1 kelime daha derken günden güne 100lerce kelime yabancılaşmış oluruz. Anlatabildim mi acaba şimdi
Ne demek istediğini anlıyorum ve Türkçe kelimelerin kullanılmasına değer vermen güzel. Ama dil sadece sözlükteki karşılıklardan ibaret değil, insanlar bazen bir kavramı daha hızlı, daha yaygın ya da duygusunu daha iyi verdiği için farklı kelimeler kullanabiliyor. ‘Red flag’ mesela birebir ‘kırmızı kart’ gibi hissedilmiyor, daha çok bir davranış uyarısı anlamında kullanılıyor. Yani birkaç yabancı kelime kullanmak Türkçeyi unutmak değil, dilin DOĞAL AKIŞI.
Sevgili arkadaşım "kırmızı kart" zaten davranış uyarısının adıdır. Herhangi bir istenilmeyen davranışta karşı tarafı uyarmak anlamında kullanılır. Bunun zaten başka da bir hissiyatı yok zaten. Bazen yol çalışması olur trafiği bazı bölgelerde keserler elde tutulan kırmızı bir el işaretçisi kullanılır. Geçmeni istemiyorum anlamında uyarır yani. Anlatabildim mi. İçerdiği anlam başka bir hissiyat vermez
Ay sen kırmızı kart kullan, tamam mı honey? Ben böyle devam. Bana/bize farklı hissiyat veriyor red flag kullanmak, sana vermesin. Sana göre yok, kullananlara göre var. Anlamı değil hissiyatı önemli.
Tamam sensin yaw
Çatlaklar seni buluyor belki de.. Belki mıknatısları sensindir ajsjsj
Tabii büyü yapmışlar bana
Hahaha yüz vermediğin bir adamın bedduası tutmuş sjsjsjsjsj
O işler öyle kolay mı :D biz de beddua edek
3 günlük dünya.
Kafaya takmadan yaşamak.
Bana ne red fıllagdan.
🤦🏼♀️ konumuz bu değil djf
Bunu mu dert ettin, 3 günlük dünya, kafaya takma anlamında...
Ama sorumu sabote ediyorsun. :D eğlenecektik şurada
Sustum minik prenses 😇🫶
Hepsi sorunlu diyemeyiz. Tipsiz olup da egolu olanlar da var, yakışıklı olup düzgün insanlar da var. İlla her yakışıklı sorunlu tiptir diye kafamızda kodlayamayız sonuçta hepsi aynı değil.
Bence yakışıklı olmak red flag olmak demek değil. Ama bazıları fazla ilgi gördüğü için çaba göstermeye alışmıyor, o yüzden umursamaz ve duygusal olarak mesafeli olabiliyor. Yine de hepsi öyle değil. Kendini bilen, karakteri düzgün, yakışıklı ve aynı zamanda güven veren erkek de var. Mesele tip değil, karakter
Benim ki doğuştan başkasını bilmem. Açık olmam gerekirse de insan sevmediğim için düşük dozda veya yüksek dozda tehlikeli olabilirim.
Genelleme yapmak istemem de, duygusal anlamda “ulaşılamaz” biri değiliz ama kafadan hafif kırık olduğumuz doğrudur...
Özgüven ve ego fazla olunca sorunlarını da kabul ettirme hissiyatı olsa gerek. Kimisi de sorunlu olmayı marifet sanıyor kadın erkek farketmez
Çirkin var olmazmı ben 😂😂
Hee bi de yakışıklı olup çirkinim ayakları yapıyorlar böyle djfj
Ahaha adam olsun yeterler tip estetikle yine düzelir 😂😂
Erkekler estetik yaptırmasın ya peruk takıyorlar bir de djdj
Ahahaha kel olmayı tercih ederim peruk nedir
Ama öyle deme :D yakışıyor
Ozguveni olunca herkes benim nazimi ceker sanıyorlar 😂
Poh çekeriz, selam söyleyin sfjıd
Aleyküm selam 👋
Çok fazla tercih edildikleri için fazla önemsemiyorlar kadınları
Güzel kızlarında hakkını yeme ama onlarda aşa değil 😄
Yakışıklı ama sorunlu ise o zaman hayatımda yeri yine olmaz. Tip her şeyi kurtarmıyor.
Her şey iktisadi verilere dayanıyor. Arz edilen şeye talep yüksek olursa fiyat artar😅
Yakışıklı kime neye göre bu değişir
Yakışıklı bulduğum ve yesil bayrak olan var evet
Kadınlar kızlar el birliğiyle onları aşk tanrısı olan ettikleri için bu 😂
Red flag denilen şey nedirki herkesin değişkendir herhalde o bakımdan vardır bence
Burdan birisiyle tanıştım güya yapıcaktık işim var dedi yazmıyo hala
İllaki oluyor ama yapacak bir şey yok kimse kusursuz değil
Ben buldum bir tane 23 gün sonra yüzüğü takıyorum parmağına mdnsnsn
Hayırlı olsun, Allah tamamına erdirsin 😅
Amin inşallah bebek darısı başına 😁
Yok aman :D evlilik falan
Niye ya benim başım yanacak sızım de yansın kdnsjdjs
Belki de yanmaz :D sen mutlu ol djfjs
Şaka yapıyorum canım doğru kişi en güzel zamanda gelir inşallah istemediğin beklemediğin anda ♥️💐
Birinin evliliği düşündürmesi fav biz♡
Senin gibi hem dış görünüş olarak güzel ama karakter olarak güzel birine dusundurmeyenler utansın bacım jdnsnd
Hem*
Cansın 🫠 bazıları ruhuspu seviyor, onların gözlerinde aşk kırıntısı ararken ölecekler
Allah onlardan uzak eylesin zaten onları seven onlarla olsun bize karakterli lazım 💐 sen de cansın ♥️
Ne tatlı kadın ya 😅❤️
Bilmukabele sen deee ♥️😁
Bilmiyorum yorumları okumak daha mantıklı gibi geldi bana bilgi amaçlı 😊
Greenleri kaptılar
Yeşili biz seviyorduk halbuki
Aşkım onları üniversitede kaptılar
Tühhh dndj
Sizin için red flag olmayan erkek var mı
Vardır fkf
Nasıl bir şey peki
O bana da sürpriz oluyor
Red flag olmayanı kadınlara soruyorum. Bunu onlarda bilmiyorlar. Peki şöyle bir yorum yapsam, red flag erkek yoktur, kadınların onay verdiği yanlış erkekler vardır. Buna ne diyorsun
Olabilir deneyip görüyoruz işte djfj
Sitede 35 yaşında olduğun gözüküyor doğrumu bu
Hiç sanmıyorum varsa da beni bulmaz msjsnjs
Seni bulmayan beni nasıl bulsun ya jdfjs
Yok olanlar da kapılmış asko nsmsmdmmd
Boş koy kahve içelim djfk
🍵 🍵 içelim dndjdjd
Red flag ne ya
Ebenin bayrağı
Terbiyesiz
Terbiyeli
Bu red flag ne demek ne ara çıktı bu
Biraz gündemi takip edin ya :D anlıyorum benimle didişmek hoşunuza kaçıyor fakat aşırı cringe oldu bu soru için :D ksfldıs
Peki kusura bakma biz çingeneyiz gündem takip edemiyoruz
Didişme konusuna gelince nerdeyse 10 yıldır bu site gördün beni benden bir kötülük mü gördün veya kötü söz...
Önce didişmenin anlamını öğrenelim kdfk
halen yapıyorsun önce bi kendi hatana bak.. sorun bendemi diye sorgula sürekli aynı şeyi yapıyorsun üstten bakıyorsun bizi cahil olarak görüyorsun sana değer veren birine bunu yaparsan diğerlerinden bir farkın kalmaz sadece benzeri olursun
işte didişmek budur sözlerinle karşı tarafı hırpalamak ..
Red flag yazdım diye kendimi cezalandıracam :D akfkska valla kimden bahsediyorsun bilmiyorum ama ben kimseye üstten bakmam, cahil olarak gördüğüm de yok bana değer verenleri.
Dünya bir daha mı ters düz olacak?
Yok 🙄
Bu soru bana onu anımsattı da , o nedenle böyle bir cümle kurdum.
Red flag için bir şey diyemem ama herkeste kusur var zaten önemli olan kusurlarıyla kabuk edebilmek zaten seven biri red flag aramaz
Hafif kırık olmak lazım ya sıkılırsın 😂
Hafif ama
Deliyle uğraşacak halin yok tabi biraz eğlence kötü olmaz ama 😂
Tamam işte azıcık dkkd
Türkçe çevirisini yapar mısın ☺️
Google sor
Yakışıklılarda red flag oluyormuymuş
En çok onlarda oluyor djf
Hersey mükemmel O-LA-MAZ
Olacak!
Ne bağırıyon be 😒
Bağırmadan sert bir şekilde şart koştum sjdjs
Terimlere bak ne hallere düştük.
Vardır illaki
Ne varmış? İngilizce öğrenmedin mi okulda
Evet
Vurma şu kusurlarımızı yüzümüze yüzümüze 😅ama ya
Biri vurmalı :D
🤕
Ahaha :D
Genetik bir lanet olmasa gerek bu.
Genetik bir lanet mi sjdj
Yakışıklı ve aynı zamanda red flag olması 🤣🤣🤣
Genetiğe bağlamak :D bilemedim
Yakışıklı olmak dedinya ironi yaptım.
Genellemeye gönderme
Tamam tamam :D anladım takılıyorum
Başından savıyorsun 🤣🤣🤣
Estağfurullah, yapmam öyle şeyler djfj
Takılıyorum
😏 geçikmedi dkdj
Var zaten karılar para ve tip hariç hiçbir şeye bakmaz yakışıklı olsun yamyam olsun cikarlar onla
Red flag her erkekte var ya kimse mükemmel değil.
Yüksek özgüven ve egonun verdiği bir red flag olabilir.
Yakışıklıysa red flag mutlaka vardır red flag olmayan yakışıklı erkek yok
Sorunlu olan siz kadınlarsınız. Yakışıklı erkekler de size gerekeni yapıyorlar.
kadınlarda size gerekeni yapıyor ağlama burada
incinen kim belli
seninkinide görüyoruz boş yapma bana
özgüvensiz
İyiki değilim :D.
Yakışıklı çirkin fark etmeden tüm erkekler cıs
Genelde sorunlu özgüven tavan
Evet mesela ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?