Bir erkek neden güzel giden bir ilişkiyi kafasında bitirdiğini söyler?

Uzun süren ilişkide illaki yolunda gitmeyen şeyler olabilir çabalamak yerine neden böyle yapar bir erkek? Soğuk davranır uzaklaştırmaya çalışır kendinden, ilgi göstermez biliyorum az çok anlıyorum bitirmek istediğini ama kendi cesaret edip ilişkiyi bitirmiyor onun yerine soğuk davranıp kendinden uzaklaştırmaya çalıştı hep? Amaç ne niye kızların duygularını umursamıyorsunuz ilişkide belli bir zaman geçtikten sonra?
Bir erkek neden güzel giden bir ilişkiyi kafasında bitirdiğini söyler?
Cevapla