Aşık olamıyorum kimseyi aşık olmaya değer görmüyorum çok aşırı saçma geliyor aşk denen şey mantığım ağır basıyor sizde nasıl peki?

Saçma gelmesi çok normal çünkü gerçek aşk yok bence aşk ruhsal bir hastalık ve kimse bana aşık olsun istemiyorum ama ne hikmetse aşık oluyorlar ve ben ümit vermememe rağmen bunu açık açık söylememe rağmen maalesef vazgeçmek istemiyorlar bıktım bu durumdan bu yüzden kimseyi flört anlamında da tanımak istemiyorum
Aşık olamıyorum kimseyi aşık olmaya değer görmüyorum çok aşırı saçma geliyor aşk denen şey mantığım ağır basıyor sizde nasıl peki?
Cevapla