Bir erkeğe tam anlamıyla güvenip kendimi ona bırakmam imkansızdan öte gibi geliyor degismez mi?

Ya bakıyorum da sevgili olmak bile aşırı zorlayıcı geliyor biriyle flört sevgili olunca hiç samimi hissetmiyom zerre guvenemiyorum sadece begendigimle kalıyorum, biriyle evlenip aynı yatakta yatmak onun yaninda tam anlamıyla rahatlamak imkansızdan öte gibi geliyor bunu sadece ben mi hissediyorum bağ kurmak imkansız gibi

Bir erkeğe tam anlamıyla güvenip kendimi ona bırakmam imkansızdan öte gibi geliyor degismez mi?
Cevapla