Ayrılıktan sonra yas süreci yaşamak yerine hemen ilişkiye zorlanmak normal mi 😔?

Sevgilimle geçen yıl Ekim'de ayrıldık. Birbirimize çok aşıktık. Acısı hala taze. Biz ayrılmadık, ayrılmak zorunda kaldık. Yas sürecindeyim. Yeni bir ilişkiye başlamaya hazır değilim duygusal olarak. Uygunda değil zaten. Ama çevremdeki bütün insanlar, herkes; Hani yeni bir ilişkiye başlayamadın, çok asosyalsin, öz güvenin mi yok beceriksiz misin diyor...

Çevremde bir sürü kız var. DM'den yazanlar var. Konuşmak isteyenler var. Ama ben kimseyi yara bandı yapamam. İnsanlar bu fikre saygı duymayıp, beni eleştiriyor. Arkadaşlar sizce de benim yaptığım doğru değil mi?

Ayrılıktan sonra yas süreci yaşamak yerine hemen ilişkiye zorlanmak normal mi 😔?
Cevapla