Sevgilimle geçen yıl Ekim'de ayrıldık. Birbirimize çok aşıktık. Acısı hala taze. Biz ayrılmadık, ayrılmak zorunda kaldık. Yas sürecindeyim. Yeni bir ilişkiye başlamaya hazır değilim duygusal olarak. Uygunda değil zaten. Ama çevremdeki bütün insanlar, herkes; Hani yeni bir ilişkiye başlayamadın, çok asosyalsin, öz güvenin mi yok beceriksiz misin diyor...
Çevremde bir sürü kız var. DM'den yazanlar var. Konuşmak isteyenler var. Ama ben kimseyi yara bandı yapamam. İnsanlar bu fikre saygı duymayıp, beni eleştiriyor. Arkadaşlar sizce de benim yaptığım doğru değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle doğru yapıyorsun 😔❤️ Kendini hazır hissetmeden ilişkiye zorlamak hem sana hem karşındaki insana haksızlık olur. Yas süreci çok normal, herkesin iyileşme hızı farklı. Kimseyi yara bandı yapmak istememen çok olgunca bir duruş bence 👏 Çevrenin laflarını da ciddiye alma, kalbini en iyi sen biliyorsun. Peki sence hazır olduğunu nereden anlayacağını düşünüyorsun, hiç hayal ettin mi? 🫶✨