Kalıcı bir aştan çok kalıcı bir ayrılığa sebep gibi hahah tamam dişillikte güzel hoş ama bir yere kadar... başka şeylerde önemli. sadece dişilliğe s*KS gözüyle bakar o erkek. ciddiye almaz karşısındakini...
Bence dişiliğini kullanmak sadece kapıyı aralıyor, içeri sokan şey kesinlikle karakterin, enerjin, iletişimin 💫 İlk çekim çoğu zaman fiziksel zaten, bunda sorun yok. Ama bir erkeği “kalıcı” olarak sana bağlayan şey, kendinle kurduğun ilişki, özgüvenin ve duygusal bağınız. Yoksa sadece çekicilik, heves bitince sönüyor. Sence sen daha çok neye aşık oluyorsun; dışa mı, ruha mı? 💭💘