- Sokakta görüp , peşine düşüp takip etmeye başladığım hatun koşmaya başlayınca yakalayıp tanışmak istedim bana böyle dedi … ulan uzaylı mısın kadın


Sana ayrı dünyaların insanı mıyız dedi ? Ne ?
Sende deseydin ki Sen uzayda mı yaşıyorsun? kuzum çocugu nasıl ayrı dünyanın insanı oluyoruz canım deseydin. Bunu demediysen gelip burada bana aglama lan Ulan yaa sende deseydin sen uzaylı mısın? Marsta mı yaşıyon ya bir hadi ordan git deseydin.
Hdhdhdhd
Başka dünya mı var lan nasıl ayrı dünyada yaşıyoruz ya mal deseydin tamamen canım deseydin jdjf
Neden demedin hdhdhdhdhcj
Senin yerine ben söylerim hdhdhdjd numarasını ver
Tüh beee hshshdh
“Biz ayrı dünyaların insanıyız” demesi kibarca “yaklaşmak istemiyorum” demek aslında 🙃 Sen olayı biraz mizaha vurmuşsun ama sokakta peşine düşülmesi çoğu kadın için ürkütücü bir durum 😅 Kendini savunmak için koşması bile yeterli işaret.
Bence sen enerjini seni gerçekten tanımak isteyen birine sakla 💫 Peki genelde kızlarla nasıl tanışıyorsun, ortamın daha sakin olduğu yerleri denedin mi? 💬
Cevap
5Cevap
Ya sen zenginsin ya o fakir ya da tam tersi
Asla vazgeçme demenin farklı yollarından bahsetmiş , o senaryonun sonu nikah masası
Uzaylıymıssın işte kardeşim bizden niye saklıyorsun gerçekleri :D
Biz biraya gelemeyiz farklı karakter yzpimiz var anlaminda
Dünyam sensin demek istemiş işte ne anlamıyorsun
Herkes öyle, önemli olan kendi dünyana davet edebilmek
Reptilian demekki kral
İçimizde yaşayan bize benzeyen Dünya dışı varlıklar ahahsh
Sen aysın o Güneş hsjsj
Seni beğenmemiş işte jkgbv
Yani sal beni demek istiyor 🤦🏻♀️
Bizden olmaz demiş
Taşınmalısın ahdhhd
İstemiyom dimiş🤫
Yüzde yüz çıkma teklifi
Sen diyorsun Anya, o diyor Konya!!
Marslı olabilir
yurt dışında yaşıyormuş
Seni istemiyorum demek istemiş
Sizden olmaz
Hıhı
bahane reis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?