Uzun ilişkiyi bitirirken ayrılık konuşması ne zaman ve nasıl yapılmalı?

4 yıllık iliskimi bitirmek istiyorum. Bitirmek icin cok geçerli bir sebebimin yanında, güven problemi , sevgimin azalması da var. Benim eski ilgim sevgim yok ve ben ona ihanet etmek ya da aldatmak istemiyorum. Ailesi 1 hafta evde olmayacak tek kalacak. Şimdi mi söylemeliyim yoksa ailesi gelince mi? Biraz sinirli bi tip biz kavga edince ailesiyle de tartışıyor ama diğer yandanda duygusal biri yalniz kalması iyi mi olur bilemedim helpp

Güncellemeler
4 ay
Duygusal erkek yok mu buralarda
Uzun ilişkiyi bitirirken ayrılık konuşması ne zaman ve nasıl yapılmalı?
Cevapla