Bir çocuk var seviyorum oda bunu biliyor arkadaşlarıyla bakışıp gülüşüyor benim olduğu tarafa hiç bakmıyor
ben ona aşağılarda dolaş mesajı verdim ama sadece bir kere çıkıyor benim için çabalamıyor gibi hissediyorum
Bir çocuk var seviyorum oda bunu biliyor arkadaşlarıyla bakışıp gülüşüyor benim olduğu tarafa hiç bakmıyor
ben ona aşağılarda dolaş mesajı verdim ama sadece bir kere çıkıyor benim için çabalamıyor gibi hissediyorum
Binlerce yıllık mevzu.
Kaçan kovalanır. Seviyorsa gelir uğraşır.
Duygularını ve hislerini belli etme sürekli. Biraz çekici olman için gizemli olmak zorundasın.
Kendini geri çek.
Denemek zorundasın kimse bilemez.
Bu anlattıklarından kalbinin baya kırıldığını hissediyorum… 🥺 Önce şunu net söyleyeyim: Cepte görülen kızı kimse gerçekten sevmez, sadece rahat bulur. Gerçekten seven biri, en azından ufak da olsa çaba gösterir, merak eder, seninle iletişim kurmaya çalışır 💔
Arkadaşlarıyla bakışıp gülüşmesi de pek hoş bir davranış değil, seni biraz hafife alıyor gibi duruyor. Sen değersiz hissettiğin hiçbir yerde durmak zorunda değilsin, bu çocuk da buna dahil. 💅✨
Bence rotayı kendine çevir, hayatına, arkadaşlarına, keyfine odaklan. Sen geri çekildikçe eğer gerçekten ilgisi varsa zaten bir şekilde belli eder. Yoksa da çöpü baştan tanımış olursun, daha ne olsun 😌
Şu an onunla tamamen iletişimi kessen içinde daha mı iyi yoksa daha mı kötü hissedersin sence? 💭💕
Cevap
1Cevap
Her şartta ilgisiz bırakmayan erkeği zehir olsa yutacaksın
Cokta şeee yapma
Gerçek mi bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?