Eski sevgilim abisini kaybetti, bir hafta sonra nasıl mesaj atsam kötü olmaz?

Eski sevgilim abisini kaybetti başsağlığı için yazdım zaten , bir hafta oldu neredeyse , şimdi merak ediyorum durumunu sormak için nasıl bi şekilde yazmam lazım yardım nolur

Eski sevgilim abisini kaybetti, bir hafta sonra nasıl mesaj atsam kötü olmaz?
Cevapla