Eski sevgili ne zaman özler, ne kadar süre hiç yazmamak gerekir?

2 yıllık ilk ilişkimizden çıktık ve o ilk başlarda rahatsız olmasa ve ilk üç dört günün ardından son olarak bir kere aramada yatmış olsak bile sonrasında onun özlemesine zaman tanımadım ve onunda dahil olduğu ikimizin olduğu gruplara hep yazdım bundan dolayı özleyecek zaman bulmadı aksine bana çok sinirlendi bundan dolayı şu an bi özlem duymuyor ve kavgalar olurken küçük konulardan kavgalar büyüyordu ve kötü bir şey istemesekte kötü bir sevgili olabiliyordum. şimdi ona bir hafta yazmamayı düşünüyorum ve şu an aslında çok mutlu duruyor acaba ne zamana özler nasıl benimle konuşur? (ek olarak söylemek istiyorum ki evliliği düşünen ciddi bir ilişkideydik ve birbirimizi çok seviyorduk)


Eski sevgili ne zaman özler, ne kadar süre hiç yazmamak gerekir?
Cevapla