Kız sürekli olarak “Beni dış görünüşüm yüzünden beğendin, bu yüzden benimlesin” diyor?

Ona, kendisine değer verdiğimi anlatmama rağmen şunu söylüyor: “Sen beni güzel olduğum için beğendin; eğer güzel olmasaydım beni istemezdin, bana iyi davranmazdın ve sevmezdin.” Ayrıca, daha önce yanına gelen ya da onunla tanışmaya çalışan erkeklerin de yalnızca dış görünüşü yüzünden ona yaklaştığını söylüyor.

Bu söylemleri sürekli tekrarlamasından çok sıkıldım. Bu durumda ne yapmam gerekiyor?



Aşk ilişkileri
Kız sürekli olarak “Beni dış görünüşüm yüzünden beğendin, bu yüzden benimlesin” diyor?
Cevapla