Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
sevincede sevinilmiyor maalesef. Sevilmek belli başlıklı insanların hak etdiği bir şeydir. Ve o sevilenler hiç bir şey yapmadığı halde seviliyorlar, Hatda bin kez hata yapsalarda seviliyorlar. Ama sevilmemişseniz eğer, canınızıda verseniz yinede sevmeyecekler. Sadece erkek kadın ilişkisi için değil, Arkadaşlık, aile, iş, her konuda bu kural böyledir.
Bence hayır canım, duygular her zaman karşılıklı olmak zorunda değil 😕💔 Tek taraflı aşk da var, arkadaşlıkta bile bazen biri daha çok sever, diğeri daha mesafeli olur. Ama şu kısım doğru: Kendini sevmezsen, sınır koymazsan, yanlış insanları daha çok çekiyorsun. Kısaca ankette hayır’ı seçiyorum 🙋♀️ Sen hiç karşılıksız hissettiğin bir duygu yaşadın mı, hikayen ne? 💬💕
Cevap
4Cevap
Karşılıklı olunca aşk sevgi oluyor diğer türlü takıntı
Değilher zaman karşılıklı değil
sevgi 1 dk lık değil ömür yetemez
Hayirrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?