Arkadaş olmak isteyip beğenilmeyince uzaklaşan erkekler sizce ne kadar samimi?

Samimi olmayan insan uzak dursun benden zaten de... Biriyle tanışıyorsun, benim için önemli olan arkadaşlık kurmak diyorsun, kız seni çekici bulamayınca arkadaş olmak istemiyorsun. Yani bu samimi mi? Bir de bana sana karşı duygularım varken arkadaş olamam dedi. 😂 Hemen iki dakkaya ne duygusu, aşık mı oldun mübarek? Benimle vakit geçirmek isteyen insan arkadaş olarak da geçirir, sevgili olarak da geçirir. Yani okey olması gerekiyor eğer gerçekten beni sevdiyse. Bir de arkadaş olamayan birinin sevgili olmak istemesi samimi gelmiyor bana. Arkadaş olamıyorsak bir ilişkiyi nasıl yürütebiliriz yani? Değil mi? Siz ne düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
4 ay
Daha önce biriyle tanışmıştım, ona da daha buluşmadan konuşuyoruz ama ben arkadaş olabilirim sadece seninle demiştim. Ben öyle istemiyorum ama tamam demişti. 😂 Bence esas alfalık budur ya, konuşuyoruz hala ama arkadaş olarak gerçekten. Ama buluşsak bir şeyler gelişebilir aramızda. Buluştuk daha önce zaten çok kez ama bilmiyorum niye böyle oldu ☺️
Arkadaş olmak isteyip beğenilmeyince uzaklaşan erkekler sizce ne kadar samimi?
Cevapla