Biri bana güvenip birlikte olduktan sonra sorumluluğu bana attı, vebal alır mı, ne olur?

Merhaba arkadaşlar Birine güvenerek, duygusal bağ kurarak bir şeyler yaşadım. Karşılıklıydı ama sonrasında beni yarı yolda bıraktı ve “sen istedin, kendin yaptın” diyerek sorumluluğu tamamen bana attı. Ben beddua edemiyorum, sadece Allah’a bırakıyorum. Merak ettiğim şey şu: Böyle bir durumda kişi vebal alır mı? Vebal aldıysa bu ne şekilde karşısına çıkar, insan vicdanen bununla yaşar mı?
Biri bana güvenip birlikte olduktan sonra sorumluluğu bana attı, vebal alır mı, ne olur?
Cevapla