6 yıllık kavgasız, tartışmasız ilişki sağlıklı mı sizce, normal mi?

Sevgilimle 6 senelik bir ilişkimiz var. Nasipse baharda nişanlanacagiz bugün otururken 6 sene boyunca hiç ciddi engellemeli kavga etmedigimizi konustuk ve sizin yorumlarinizi da merak ediyoruz bu kavgasız ilişki konusunda. 19 yaşındayken tanıştık ve sevgili olduk şu an 25 yaşındayız ikimizinde hayatının ilk sevgilisi. Burada ilişki hakkında çok güzel yorumlar yapan üyeler var diğer sorularda görmüştüm. Kavgasız tartismasiz ilişkiye nasil bakıyorsunuz?

6 yıllık kavgasız, tartışmasız ilişki sağlıklı mı sizce, normal mi?
Cevapla