Asık oldugunuz erkeğin sizi yönetmesine ne kadar izin verirsiniz kızlar?

Ya ben neden hem kontrol edilebilir gibiyim hem de kontrol edilemiyorum. ben neyim böyle akıllı olmak çok zor ama bu yandan akıllı da değilim anladiniz mı ama bı şekilde kendimi yönetip bı karar vermem lazım sanırım yönetilmek okadar kötü değil? Bilmiyorum aşık olduğun tarafından yönetilmek kötü değil herhalde?

Asık oldugunuz erkeğin sizi yönetmesine ne kadar izin verirsiniz kızlar?
Cevapla