Beyler erkek arkadaşımla ılgılı küçük bır dertleşmek istiyorum yardımcı olur musunuz fıkır açısından?

Evlılık nıyetıyle bır çocukla konuşuyorum krıterlerımız uyuyor hayata bakışımız aynı ıstedıgım yapıda karakterde bırısı , güzel anlaşıyoruz dün görüştük çok güzel gectı. ama bugün ve daha oncekı konuştuğumuz zamanlarda dahi Hıc ılerıye dönük konular açmıyor doğru düzgün.. ben açarsam konuşuyoruz veya kısa kesıyor. dunde yemek yerken daha önce evlenmıs olmamla ilgili “ılerde bunu sorun eder mıyım bılmıyorum dedı “ emın olamıyormus. benımde ıcten ıce canım sıkıldı o zaman neden konuşuyorsun görüşüyorsun zamanımı alıyorsun degıl mı yanı? Bırde doğru düzgün ısı yok telefon tıcaretı yapıyor ıyı kazanıyor ama memurluk ıcın sınavlara gırecekmıs maddı anlamda hazır hıssetmek ıstıyor kendını evlenmek için. ne olacağımız belli değil duygularım alt ust hayal kırıklığı yaşıyorum ama ona bellı etmıyorum. cocugun evı yok arabası yok bırıkımı yok herseye rağmen onun güzel ahlakı davranışları ıcın görüşüyorum onunla ama ordan bıle ofsayt yedım. ne ıstedıgını bılmeyen bırıyle devam etmek çok üzücü
Beyler erkek arkadaşımla ılgılı küçük bır dertleşmek istiyorum yardımcı olur musunuz fıkır açısından?
Cevapla