40 yaşına gelmiş ve hiç sevgilisi olmayan erkekler hakkında ne düşünürsünüz sizce bu yaşa kadar bir kızın elini tutmamak normal mi?

Böyle olduğunu iddia eden erkekleri çok görüyorum sosyal medyada o yaşına kadar bir erkeğin hiç bir kızla el ele tutşup dolaşmamış öpüşmemiş olması normal mi?

40 yaşına gelmiş ve hiç sevgilisi olmayan erkekler hakkında ne düşünürsünüz sizce bu yaşa kadar bir kızın elini tutmamak normal mi?
Güncellemeler
4 ay
Böyle olduğunu iddia eden erkekleri çok görüyorum sosyal medyada o yaşına kadar bir erkeğin hiç bir kızla el ele tutşup dolaşmamış öpüşmemiş olması normal mi?

Güncellemeler
4 ay
Gelsin en samimi yanıtlar
40 yaşına gelmiş ve hiç sevgilisi olmayan erkekler hakkında ne düşünürsünüz sizce bu yaşa kadar bir kızın elini tutmamak normal mi?
Cevapla