Boşanmış kadın olmak neden bu kadar zor, ciddi ilişki isteyen düzgün erkek kalmadı mı?

Evlenip boşanmış bir kadınım, çocuklarım var. Boşandıktan sonra görüştüklerim oldu, hepsi güzel kadınsın söyleşin böylesin diyor ama iş ciddi bir ilişkiye gelince kimse kalmıyor. Erkeklerin çoğunluğu boşanmış kadına kolay kadın muamelesi yapıyor. Tabii ki ben buna müsaade etmem. Ama böyle bir şey var. Bu sebepten ilişkilerden soğudum. Empati sahibi, merhametli, temiz insanlar kaldı mı merak ediyorum.

Boşanmış kadın olmak neden bu kadar zor, ciddi ilişki isteyen düzgün erkek kalmadı mı?
Cevapla