Erkekler mesajlarda nasıl bir kız profili ve nasıl bir konuşma tarzı bekliyor?

Birisi mesaj atıyo. Diyelim ki soru soruyo, düzgün cevap verince hemen azıyor kişisel sorular sormaya başlıyor, cevap vermeyince popon kalkmış diye küfür edip hakaret ediyor ve engelliyor. Argo cevap verince yine küfür ediyor ergensin diyo, biraz daha samimi/ reis, abi ya da onun gibi konuşunca erkek misin dayı diyo, biraz daha sakin cevap verince bu sefer yine sapkınlaşıyor konuyu bel altına çekiyor ben en iyisi hiçkimseye yazmıyım aq psikolojimi bozdular. Erkekler nasıl konuşmamızı bekliyor ki?

Erkekler mesajlarda nasıl bir kız profili ve nasıl bir konuşma tarzı bekliyor?
Cevapla