Eşim bi kızdan bahsederken güzel kız benim gözüm dışarda olsa ona yazardım mesela ama ben seni aldatmam demesi ne kadar doğru?

Eşimle bi konu hakkında konuşuyoduk benim kıskançlığım ile ilgili. Sonra bi örnek verirken bir kızdan bahsetti iş ile alakalı bir kızın numarasını almak zorunda kalmış güzel kız mesela yazsam yazarım ama ben öyle şeyde gözüm yok gibi konuştu herhangi bi kızı örnek vermesi bile sinir etti mesela beni. Sizce bu konuda ne kadar dobra? Söylemese onu bile söylemezdi ama açıkça söyledi bu iyi bişey mi anlamadım
Eşim bi kızdan bahsederken güzel kız benim gözüm dışarda olsa ona yazardım mesela ama ben seni aldatmam demesi ne kadar doğru?
Cevapla