Evli eski sevgilim bana aşığım dedi ve ciddi ilişkim var. Aşağıda konuyu izah ettim. Yorumlar mısınız, konuşalım mı?

Eski sevgilimle evlilik planımız olmadı şartlarımız uyuşmuyordu. O bana ben seni aldatırım ben aşık olmam kalbim taş aşk insanı değilim seni üzerim felan deyince bana soracak olursan karına dönmelisin dedim ve ayrıldım o da çocukları için karısına döndü. Sonradan arkadaş olduk zor zamanlarimda yardımcı oldu karşılık beklemeksizin. Ona karşı minnet duygusu hissediyorum. Ciddi ilişkim var ve onu çok seviyorum bunu oda biliyor ama olmaz o bırakır güvenme diyor onu tanımıyor. Ama bana sana aşığım dedi karım yanımda iken bile seni düşünüyorum sadece senin yanında olmak istiyorum öyle huzur bulurum başkasını istemiyorum seni seviyorum diyor. Senden sonra kimse olmadı yazanda çok ama gitmek istemiyorum sadece seni istiyorum diyor. Gel diyor ben gelemem ciddi ilişkin var biliyorsun ki yuva kurucam lütfen bana bir daha yazma dedim. Ona borcum var onu ödemeden engellemek istemedim. Gel dedi gelmesende bekleyeceğim dedi bende boşuna bekleme gelmicem yuva kurucam onu tehlikeye atamam hayatimdaki kişiyi seviyorum dedim. Söz iliskine hiçbir zarar gelmeyecek söz veriyorum sadece seni görmek istiyorum sana ihtiyacım var diyor vakit geçirmek sohbet etmek istiyor. Ama bu şekilde bile olsa bunun aldatma olacağını hatta bu yazışmaların bile sakıncalı olduğunu söyledim hiçbir şekilde gelmeyeceğimi söyledim bana bir daha yazma dedim. Ben ona hiç seni seviyorum aşığım felan demedim oda ilk defa aşığım dedi. Bu nedir yaa? Yorumlar mısınız?

Evli eski sevgilim bana aşığım dedi ve ciddi ilişkim var. Aşağıda konuyu izah ettim. Yorumlar mısınız, konuşalım mı?
Cevapla