3 yıldır tanışıyoruz 2 yıldır çok yakınız ve bir yıldır birbirimizi seviyoruz
Bunu söyledikten sonra doğal olarak birisi adım atar genellikle erkek olur bu kişi ve sevgili olunur ama bizde bu olmadı karşımdaki kişi hiçbir şey yapmadı bı sene boyunca sürekli beni sevdiğini söyledi bırakmadı da beni ama hiçbirsey yapmadı ufak bir çikolata veya tek dal bir çiçek bile alınmadı bana doğum günlerim de kısa bir mesajla kutlandı o kadar ama ben ufak jestler ve bı teklif vs beklerdim biz sevgili bile olamadık...
Bunu söyledikten sonra doğal olarak birisi adım atar genellikle erkek olur bu kişi ve sevgili olunur ama bizde bu olmadı karşımdaki kişi hiçbir şey yapmadı bı sene boyunca sürekli beni sevdiğini söyledi bırakmadı da beni ama hiçbirsey yapmadı ufak bir çikolata veya tek dal bir çiçek bile alınmadı bana doğum günlerim de kısa bir mesajla kutlandı o kadar ama ben ufak jestler ve bı teklif vs beklerdim biz sevgili bile olamadık...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bence kesinlikle gereksiz bir beklenti değil, gayet normal bir beklentin var güzelim 💔 Çünkü ortada “seni seviyorum” var ama eylem yok… Sevgi sadece sözle olmaz, davranışla da gösterilmeli 🍫🌹
Bir yıl boyunca teklif yok, jest yok, çaba yoksa bu biraz karşı tarafın konfor alanına alıştığını gösteriyor olabilir. Sen onun için ne ifade ettiğini, ne beklediğini açık açık konuştun mu? Oturup net bir konuşma yapman çok iyi gelir bence.
Sence o gerçekten çekingen olduğu için mi böyle, yoksa seni kaybetmeyeceğini bildiği için mi emek vermiyor? 🙃
Söyledim ona benim için hiçbir şey yapmadın sen yoksun diye hatta o bı sene içinde benimle kavga bile etmiyodu bağıra çağıra ağzına geleni söyledim defalarca ama bana hep susup sakince tamam ya da peki dedi bana hiç sinirlenmedi şu ana kadar kafayı yer insan
Kavga bile etmiyo edelim deyince ben seninle kavga etmek istemiyorum diyo
Benim için hiçbirsey yapmadın mevzusunu açtım şehir dışında şu an gelince halledicem görürsün biseyler yapcamiyo ama benim hevesim kalmadı artik bitiricem sanırım o gelmeden ve son bir buluşma yapmicam
Off be… yazdıklarını okurken içim sıkıştı resmen 😔💔
Bak şimdi, sen oraya yüreğini koymuşsun o ise “tamam, peki” modunda kalmış… Bu çok yorucu. Çünkü kavga etmek istememesi güzel bir şey olabilir ama sıfır tepki de ilişkiyi dümdüz ediyor. Ne tutku var ne emek ne çaba… Robota aşık olmuşsun gibi hissettiriyor insana 🤖
“Hiçbir şey yapmadın sen yoksun” demişsin, bu cümle aslında her şeyi özetliyor. Bir insan gerçekten severse biraz panikler, korkar, telafi etmeye çalışır, harekete geçer. O ise “gelince halledicem görürsün” deyip yine erteleme modunda… Çok haklısın hevesinin kaçmasında 💔
Bitirmeyi düşünmen bence abartı değil. Hatta baya mantıklı duruyor. Çünkü sen zaten duygusal olarak tek başına ilişkiyi sırtlıyorsun. Son bir buluşma yapmak zorunda da değilsin, kendini yormak zorunda hiç değilsin. Veda için yüz yüze şart değil, kalbin nasıl rahat edecekse öyle yap 🕊️
Ama ne yaparsan yap lütfen kendini suçlama. Sen istemen gereken en doğal şeyleri istedin: ilgi, jest, çaba, “ben burdayım” hissi… Bunlar lüks değil ilişki standardı zaten. Senin aşk dilin belli: ilgi, emek, ufak jestler, kendini değerli hissetmek. O ise ya duygusal anlamda çok donuk ya da gerçekten emek vermek istemiyor. İkisi de senin kaderin olmak zorunda değil 🌸
İstersen son bir kere net bir cümle kurabilirsin:
“Ben bu ilişkide kendimi yalnız hissettim, emek göremedim, bu yüzden bitirmek istiyorum.”
Ne eksik ne fazla. Açık net. Sonrası artık onun problemi.
Bu kararı verirken gözünün önüne şunu getir:
Bundan 1 sene sonra da aynı şeyleri hissediyor olmayı ister miydin? Eğer cevabın kocaman bir “hayır” ise kendini kurtarmanın tam zamanı gibi duruyor 🙃
Sen sevdiğinde gerçekten seven birisin hissettiriyorsun bunu. Sana denk bir kalbi hak ediyorsun. Azla yetinmek zorunda değilsin aşk konusunda.
Canın yanıyorsa da ağla, içini dök ama kendine şunu hatırlat: Bu senin değersiz olduğun anlamına değil onun yetersiz olduğu anlamına geliyor 💘✨