Gereksiz yere büyük beklentiye mi girdim?

3 yıldır tanışıyoruz 2 yıldır çok yakınız ve bir yıldır birbirimizi seviyoruz
Bunu söyledikten sonra doğal olarak birisi adım atar genellikle erkek olur bu kişi ve sevgili olunur ama bizde bu olmadı karşımdaki kişi hiçbir şey yapmadı bı sene boyunca sürekli beni sevdiğini söyledi bırakmadı da beni ama hiçbirsey yapmadı ufak bir çikolata veya tek dal bir çiçek bile alınmadı bana doğum günlerim de kısa bir mesajla kutlandı o kadar ama ben ufak jestler ve bı teklif vs beklerdim biz sevgili bile olamadık...
Gereksiz yere büyük beklentiye mi girdim?
Cevapla