
Bazen hatırlıyoruz ister istemez bazıları iyi bazıları kötü

Bazen hatırlıyoruz ister istemez bazıları iyi bazıları kötü
İyi anım bir süre birbirimizden uzak kalmıştık. beni görünce sımsıkı sarılmasıydı. 10 dakika falan hiç durmadan sımsıkı sarılmıştı ve hafif gözleri dolmuştu. duygusal bir adam bile değil aslında ama o gün duygusaldı biraz. İçtenti. Benimde gözlerim dolmuştu o gün. Sonra günümüz güzel geçmişti. Düşününce yan yana hiç kötü anımız olmadı ki. Biz uzak kalınca kavga ediyorduk. Ama yinede kötü diyebileceğim bir anım olmadı onunla... Sadece birşeyler yolunda gitmedi, olmadı. İyi olsun istiyorum. Allah'a emanet ve iyi olsun. Umarım iyi olur.:)
Özleyen kişi zaten iyi anılarını hatırlayarak özler kötü anıları değil. Ya neden şimdi bunu sordun aklıma getirdin şimdi ya. Şimdi aramasını dört gözle beklemek zorunda kalacam🤣🤣
En iyisi sanırım bir anda hiç bilmediğimiz bir şehre ilk giden otobüse binip gidişimizdi. Çok eğlenmiştik.
En kötüsü ayrılığımız... o son sarılış ve bunun son kez olduğunu biliş. Hala o sokaktan o sokak lambasının önünden geçemem.
Gece gece fotoğraf da tam modumu anlattı bak 🥺✨ Eski sevgili deyince… En iyi anım, birlikte İzmir’de sahilde sabaha kadar muhabbet ettiğimiz geceydi; dünya durmuş, ikimiz kalmışız gibi hissetmiştim 💫 En kötüsü de, aynı sahilden bu kez ayrı ayrı dönmemiz… Konuşmadan, vedasız, sadece suskunluk… O çok koymuştu 💔
Senin aklına ilk gelen iyi/kötü an hangisi, paylaşmak ister misin? 🌙🫶🏻
Cevap
3Cevap
eski sevgilim yok
İnan hiç bir şey hatırlamaz oldum sevdiğim özelliğim 😅
Hiç kötü bir şey değil Vala bence gayet güzel unutalım yeni günler güzel olsun 😂
Günler hep güzel be 😄
Senin günün Daha da güzel olsun 😇
Saol yavru 😄
Ne demek efenim sen hep iyi ol 😇
Canımsın🙏😄
Sen de 😇
en kötü anım yüzüne çay fırlatmıştm en son en iyiside hatırlayamadım ahahaha
Hahaha yandı mı yoksa soğuk muydu 😂
Adam ne yaptı merak ettim özel değilse 😂
Hahaha tamam ama tehlikelisin korktum 😂
En kötüsünu hatırlamak bile istemiyorum en iyisini o bende kalsın yaa
Mutlu olanları hatırla gerisini sil 😇
Silememm yapamam çok hassas bir konu
O zaman silme tamam bir an bana bunu karşımda söylemişsin gibi geldi 😂😂
Hahah yok yok fazla duygusal ve ciddi oldum o anda bu kadar 😅 Günaydın
Duygusal olmaktan zarar olmaz hisli insanlar iyidir candır 😇 sadece gözümün önünde canlandı bir anda günaydın 😇
En unutmadığım an göz göze gelip gülüştüğümüz o an
En kötü an ona aldığım hediyeyi suya attığım andı cok acıtmıştı
Unuttuk biz her şeyi
Bir gün yenileri yazılır sosyetik 😇
Hayırlısı be 🤝
Finale bakınca anı kalmıyor
Her final kötü olmaz be 😇
eski sevgilim değilde sevdiğimle olanları unutamıyorum
Bir kötülükle 21 sene çöp oldu bir sürü anımız vardı...
Nefret ettirdiyse her anı kötü gelir 😂 canı cehenneme Allah belasını versin derim İyi biriyse en azından kötü konuşmam 😅
Olmadı ama evlenince eşimle akşam yürüyüşlerine çıkmak hayalimdir.
Sevgilim olmadı ki eskisin
Cidden mi
En iyi an ilişkinin ilk 3 ayı en kötü an iliskinin son 3 ayı
Güzel anıları hatırlıyorum
Bütün anıları sildim unuttm
En iyi anı tanışma
En kötü anı tanışma
Hiçbir anım yok o defterler çoktan kapandı
Eskide kaldı hepsi
eski sevgilim yok
boş ver benim özelimden sana ne
Eski sevgilim yok.
Açma bu konuyu aga
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?