Bir adama hata yaptım, açıklama yapmama rağmen inanmıyorsa susmak mı doğru 😞?

Artık yazismaya gerek yok deniliyor..

Ne yapabilirim sessizlik kalmak doğru müdür

Beni çok kötü kız olarak goruyor

😞😞

Güncellemeler
4 ay
Ben kendimi duzeldigimi gordugu halde o güven tekrar gelirmi
Bir adama hata yaptım, açıklama yapmama rağmen inanmıyorsa susmak mı doğru 😞?
Cevapla