Neden böyle yaptı ilk konuştuğum kişiydi çok tecrübesizim bu konuda fikirleriniz neler?

bazen (2 ayda bir ) mesajlaşıp benı soruyordu nasıl olduğumu felan sınavlarımı vb ve iltifatlar edip ilgi gösteriyordu kendisiyle arkadaş vasıtasıyla tanıştık ama o uzak mesafede Üni okuyordu sosyal medyadan tanışmıştık çok öncesinde de bana karşı hislerinin olduğunu söyledi herneyse flört-sevgili değildik bende net olmak için mesaj attım “mesafeler var olmaz benden bir beklentin olmasın sana ilgi gösteremem eğer burada Üni okusaydın sevgili olurduk “ dedi sonra “arkadaşça konuşalım arkadaş kalalım “ dedi sonrasında da “ben sana sadece arkadaşça davranıyordum farklı bir niyetim yoktu “ dedi ve numaramı sildi resmen ilgisini ve söylediği sözleri inkar etti 10 dkkada 3 fikir değiştirdi ben ona sordum bir hatan yok dedı bana uzak mesafe sıkıntıymış ama bunu bile bile bana açıldı ilk adımı attı

Neden böyle yaptı ilk konuştuğum kişiydi çok tecrübesizim bu konuda fikirleriniz neler?
Cevapla