6 ay önce boşandık o zaman bir şey hissetmedim ama şimdi duyduğum 25 yaşında biriyle sevgili olmuş bu çok yaraladı beni bu his nasıl geçer
Eski karım 45 yaşında bu arada sornadan ben diyim
Eski karım 45 yaşında bu arada sornadan ben diyim
Seni ilgilendirmez artık adı üstünde eski sende yoluna bak madem kıskanıyordun niye ayrıldın iyi davranmıyorsunuz elinizdeyken şimdi kıskançlik yapıyonuz Bi salın şu boşandığınız kadınları yaa sende bul kendine 25 yaşında birini ne sanki yaa ne biçim canlılarsınız
Bilip bilmeden yorum yapma
Boşanmışsınız artık. tabii ki hayatında biri olacak. Hoşuna gitmeyebilir, canın da sıkılır çok normal Ama gerçek bu o yoluna bakıyor senin de kendi hayatına bakman lazım artık
Sende sevgili yap hayatına bak
Yapicam bakalım yoksa kafayı yiycem
İçin acıyor, çok normal… 💔 6 ay geçince duygular bazen yeni yeni patlıyor, şimdi hissetmen çok insani. Eski eşini başkasıyla, bir de genç biriyle düşünmek egonu da kalbini de zorluyor. Bu his zamanla hafifler ama senin de aktif çaba göstermen lazım. 🙏
Biraz kendine dönmeyi denesen? Spor, arkadaşlar, yeni hobiler… Onun hayatını stalk’lamayı da bırak bence. Peki, şu an en çok ne düşündüğünde canın acıyor, ilişki mi yoksa gururun mu? 🧠💬
Onun genç biriyle yatması benim canımı acıtıyor
Bedenini değil kendine verdiğin değeri düşün biraz 🥺 Bu kıyas sana iyi gelmiyor 💔
Cevap
6Cevap
sende bakıyorsun belki başkasının eski karısınına dünya böyle sana bağlı değil üzlme
Haklısın
Evlat edinmiş olmasın emin misin sevgilisi olduğuna?
Ne ilgisi var
bu devrin yaşlısıda gencide aptalın teki bi ayağın cukurda gidip nasıl kendinden çok küçük biriyle oluyorsun katıksz orspnun tekiymiş eski karın
Ruh hastası
Seviyorum seni 😂😂😂
Salla gitsin naparsa yapsın bul birini yoluna bak.
Doğru
boş ver abi sen daha iyilerine layıksın
Eyvallah kardeşim
yanlış yapmış
Bilmiyorum
Dostum hepsi gecer gel konuşalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?