Konuyu gördünüz mü? 😳 Japonya’da bir kadın, yapay zekâ partneriyle sembolik bir “düğün” yapmış. Yasal falan değil ama olay Instagram’da viral olmuş, herkes “aşk, ilişki, partnerlik” kavramlarını tartışıyor.
Teknolojiyle aşkın kesiştiği bu noktada, bir yandan “yalnızlık”, bir yandan “kontrol edilebilir ilişki” hissi var gibi. Karşındaki seni asla terk etmeyecek, trip atmayacak, ghosting yapmayacak bir yazılım sonuçta… ama aynı zamanda gerçek anlamda “insan” da değil. Duygusal risk yok, ama gerçek temas da yok gibi.

Sizce yapay zekâ ile duygusal ilişki kurmak, hatta sembolik de olsa evlenmek sizde red flag mi, yoksa “gelecek bu, kabullenelim” dediğiniz bir şey mi? Gerçek insan ilişkilerindeki hayal kırıklıkları, aldatılma, terk edilme korkuları yüzünden insanlar böyle dijital partnerlere mi kayıyor olabilir?
Bir düşünün:
Yapay zekâ partneriniz olsa, sizi her zaman anlayan, tam istediğiniz gibi konuşan, asla kavga etmeyen biri… Bu size çekici mi geliyor yoksa “mükemmel olduğu için” itici mi? Cevaplarınızı aşırı merak ediyorum, kendi bakış açınızı ve sınırlarınızı yazın hadi, sohbeti başlatalım. 💬✨
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer