Eski sevgilim beni sevemediğini söyledi ama hâlâ ağlıyormuş, sizce hâlâ beni düşünüyor mudur?

Sevgilimle ayrıldık. Beni sevemediğini söyledi. Bende sevemiyorsan zorlamanın anlamı yok dedim. Ağlamış baya ortak arkadaşımız dedi. 2 3 gün sonra konuştuk yüz yüze barışmak istedi. Yapacak bir şey yok dedim. Benden kolay mı geçtin dedi. Geçmedim ama Yapacak bir şey yoktu. O gün de gidip ağlamış baya. Ara ara ismim dönüyor aralarında. Bana karşı bir hissi var mı sizce

Eski sevgilim beni sevemediğini söyledi ama hâlâ ağlıyormuş, sizce hâlâ beni düşünüyor mudur?
Cevapla