Eski sevgilim beni ailesi için terk etti, yıllar sonra pişman dönünce siz olsanız ne yapardınız 😔?

Eski sevgilim beni 6 yıl önce terk etti sebebi bu yüzden ailesi beni kabul etmedi boşanmış bir bayan olduğum icin dul ve cocuksuzdum redt ettiler ailesi bu kız bize olmaz dediler falan her neyse ailesini dinledi beni de terk etti 24 saat once benimle aynı evde olan erkek birlikteydik 24 saat sonra ailesi apar topar kız bulup yüzük taktılar tabi ben bunlari duyunca gozumu hastanede açtığımı hatırlıyorum nişanlandığı kıza bizim resimleri videoları her ne varsa gonderdi bu adam 24 saat once buradaydı ailesi yüzünden seninle evleniyor kiz bana inat edip evlendi onunla canım yandı yerle bir oldum tabi müstakbel eşime yazıp durma gözümde bir kibrit çöpü kadar değerin kalmadi dedi boyle nasil desem maf oldum aradan 6 yıl gecti ve eski sevgilimin cocugu olmus mutsuz iyi degil boyle sanki çökmüş gibi beni bulup tekrar yazdı bana görüşelim geleceğe dair konusalim ben evlendim cocugum oldu ve yazıp durma eşin bana saygısızlık yaptığına ragmen ben sizin seviyenize düşüp de sizin gibi olamam Allahtan korkum cok dedim görüşmek istedi falan redt ettim ve bu mesajı yazdim ona bunu gördü ama tepkisiz kaldi storylerime her gün bakıyor fakat hic bir sekilde yazmiyor bende onun storylerini goruyorum bende onun gibi ona yazmıyorum bu yaşattıklarından dolayı... böyle bir paylaşım yapmış...

Eski sevgilim beni ailesi için terk etti, yıllar sonra pişman dönünce siz olsanız ne yapardınız 😔?
Eski sevgilim beni ailesi için terk etti, yıllar sonra pişman dönünce siz olsanız ne yapardınız 😔?
Cevapla