Ona olan tüm yollarım kapandı ama hala sevgim bitmedi. Neden karşıma çıktı?

6 senelik uzak mesafe ilişkisiydi. Almanyada yaşayan ben, o da türkiyede. 6 ay da beni ikna etti bana uzak mesafe çok saçma geliyordu ama çok sevdim ve kısa sürede evleniriz yanıma gelirsin dedi ama okulum uzadı ve annem kanser olduğunu öğrendik. 3 sene max derken 6 sene oldu. Neyse bu yaz okul bitti, annem de daha iyi halde. Söyledim bak evlenmek istiyorsak acele edelim yoksa iş güç bulunca yine zor olucak ve senelerimizi alıcak. Evlenme teklifi gelir sandım -gelmedi. Dedim neyse 2026 yaz artık hepsi arka arka olur. Aralık başında kavga ettik. Konuşmadık ikimizde 1 hafta falan. Dayanamadım özledim ve o gün nasıl oldu bilmiyorum 6 sene önceki şifresi aklima geldi. Önce face den denedim bağlanamadım. Sonra x de denedim olmadı. İnstagramda ama hemen bağlandım kod falan istemeden. Çeşitli kadınlarla cinsel amaçlı görüşüyormuş. Yani esc değil ama dul, çocuklu, bazıları evli, bazılar annesi yaşında, biri torunlu... yani bildiğin her türlü kadın. Neyse devam okudum chatleri. Uyuştur. cu var hatta buluşmamızda yanımda kullandı. Almanyada o legal olduğundan neyse dedim ve işin ciddiyetinin farkına varmadım. O an normal davranmaya çalıştım. Sonra mesajlarda torb@cı veya çevresindeki tuhaf insanlar oldugunu öğrenince daha da şok oldum. O gün ne ağladım ne bir şey dedim. Şok içindeydim sanki başka insan benim sevgilim değil. Yani benim gözümde en masum insandı bu o olamaz dedim kaç kere kontrol ettim. Neyse kum@r da oynadığını öğrendim. Meğersem maddi durumum iyi değil dedi diye kac kere yardım ettiysem param kum@ra gitmiş sanırsam. Kadınların birine yardım etmek istedim acıdım ve yazdım kendi hesabımdan. Kadın screen yapıp sevgilime yolladı ve ben silemeden o okudu ve bana yazdı. Tehditler etti ve engelledi beni. Ertesi akşam kusura bakma sinirlendim tehditlerimi ciddi alma iyi geceler yazmıs. O gün bugündür bir daha yazmadı. 3 gün bu olaydan sonra ben kriz geçirdim. Nasıl yaptın nasıl bizi mahvettin diye uzun mesaj attım. Hiç dönmedi. Bende bir daha yazmadım. Ona olan her yol her ihtimal kapandı. Hiç çabalamadı bilene tekrar gönlümü almak icin veya kandırmak için. Hatta ertesi gün torunlu olan kadına seni özledim ne zmana görcem seni yazmış. Olmayacak biliyorum ama hala seviyorum ve dua ediyorum doğru yolu bulması için. Neden karşıma çıktı anlamıyorum. O kadar dua ediyordum kandillerde falan ve allahtan hep onu istedim. Neden böyle oldu?

Ona olan tüm yollarım kapandı ama hala sevgim bitmedi. Neden karşıma çıktı?
Cevapla