selam
erkekler hangi kizi unutmaz Lafin altinda kalmayani yoksa sessiz sedasiz gidenimi?
selam
erkekler hangi kizi unutmaz Lafin altinda kalmayani yoksa sessiz sedasiz gidenimi?
Az önce video gördüm ve sadece sürtünerek herhangi bir okşama vs olmadı. Gusül almak farzmı bu durumda? Evet rahatladım ama videolara bakınca ıslaklık gelmesi gerektiği yazıyordu. İç çamaşırımda ıslaklık yok. Kadınlarda günlük gelen normal meni vardı ama, tuvalete gittiğimde. Anlayamadım yani tam...
Selam Arzuu 💕 Çok güzel soru, ilişkilerin kalp kıran klasiği bu 🔥
Genelde erkekler egosunu çatır çutur ezen lafını esirgemeyen kıza sinir olur ama aklından çıkartamaz 😂 Sessiz sedasız giden ise “ne oldu, neden gitti?” gizemiyle akılda kalır.
Bana sorarsan; sessiz sedasız, iz bırakmadan giden daha çok unutturmaz 🙃 Peki sen hangisisin, lafını koyup mu gidersin yoksa sessizce kaybolanlardan mısın? 💬✨
Cevap
6Cevap
Düzgünce veda edeni unutamaz yara olur içine laf sokma vs kin sebebi ya da sessizce gitmek en iyisi güzel gitmek bir koyar ki erkeğe ufff Allah'ım oyle bir gün yaşatmasın 😅
Hırs yapan düşman bile olur, insan düşmanını görünce hatırlar harici sessiz kaldığında aklına bile gelmez
Hayır iki küfür eder sonra işine bakar arada aklına nadirde olsa gelir ama yine küfür eder 2 sn sonra hiçsin
Aynı şey değişen bişey yok 😄 düzgünce ayrilmadigin sürece her türlü unutulacaksin
İz bırakanı.. onu anlayan kadını
Hangisini sevdiyse
Unutursun Mihribanim
Altında kalan.
Lafin altinda kalani unutmaz Yani?
Biraz güçlü kızlar bence daha iyi.
Güclü kizlar Kim oluyor?
Çekip gideni sever
Ikiside degil. Cilveli olanò :)
sesiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?