Sizce bu aldatmaya girer mi ve kız yüzüğüme bakıp söylediği şeyi söyleyerek bana ne ima etmeye çalışmış?

2 yıldır evliyim, 6 aylık bir çocuğumuz da var. Dün akşam eşimle kavga ettik, sonra biraz kafa dinlemek için tek başıma biraz değişik konseptte bir kafeye gittim. Girişte mini etek + siyah ince külotluçorap giymiş 20'li yaşlarda bir kız duruyordu. Gördüğüm anda bir hoş oldum. Neyse ardından içeri geçtim ve kıza ara ara bakmaya başladım. O da birkaç kez gülümseyerek bana baktı. Gerçekten çok kötü oldum, gece eve döndüğümde ise yatak odasına gitmeyip salona geçtim ve sabaha kadar o kızı hayal ederek kendimi rahatlattım; sabah olunca da hemen duş alıp henüz eşim uyanmadan evden çıktım. Saat 17:00 civarında işten çıkıp tekrar dün gittiğim kafeye gittim, o kız yine aynı kombinle oradaydı ve biraz konuşup şakalaştım; adımı söyledim, sonra o da adını söyledi ve el sıkıştık. Ben pek de farkında olmadan kıza alyanslı elimi uzattım, kız da elimi uzattığımda biraz şaşkın biraz sinsi bir ifadeyle yüzüğüme baktı ve " Memnun oldum, her zaman beklerim " dedi. Kız öyle deyince ben de gülerek " Tabii, her zaman " dedim.
Sizce bu aldatmaya girer mi ve kız yüzüğüme bakıp söylediği şeyi söyleyerek bana ne ima etmeye çalışmış?
Cevapla