Kızların badboy olayı gerçekten doğru mu siz ne diyorsunuz bu konuda kızlar?

Yani tipim kötü sayılmaz yapay zekanın söylediğine göre ortolamanın üstü boyumla beraber gerçek hayatta da aksini söyleyen veya aksi bir tepkiye yol açacak bir tepki de görmedim fiziğim iyi baya sıpor yapmamama rağmen yüzüm de orta işte ve sosyal medyadan kızlardan 10 kişiden 7 sinden cevap alıyorum dışarda flört etmeye çalışan da oluyor ama hep istemediğim herkese flört eden tipler o yüzden onları istemiyorum ve diğer kızlarla konuşuyorum konuşma tarzım da ilgilerini çekiyor ki sürekli gülerek mutlu bir şekilde konuşuyorlar benimle ama mesele sevgili olmaya gelince istemiyorlar nedenini soruyorum mesela beni beğenmezse anlıyorum olayı dert etmiyorum ama böyle demiyorlar beni mi beğenmedin diyorum hayır alakası yok diyorlar iyi birisin arkadaş kalalım ilişki istemiyorum gibi şeyler diyorlar hiç erkek eklemeyen kız üstelik hesabı ailesiyle dolup taşıyordu hesabında yabancı diyeceğimiz tek kişi bendim arada kıskanıyordu da dışardan gerçek hayatta o karakteri bana göre doğru olmayanalrın tanışmak istemelerini görünce kıskanıyordu gibi niye tanışıyorlar gibisinden ufak çaplı altını arıyordu ama benimle sevgili olmak istemiyordu yani birde ben öyle her kesle konuşan biri değilim bir tane hatun olsun tek olsun kafasındayım geçenlerde de beni beğenen bir tane kızla konuştum benden 4 yaş büyüktü sanırım bu yüzden konuşmaya devam etmek istemedi iyi biri olduğumu anlayınca üstüne basa basa bad boy ol üzerler seni dedi bunu başk bir kaç kızdan da duydum sizce bad boy olayı doğrumu biraz daha böyle devam ederse cidden eskisi gibi kızları yarı yolda bırakmaya devam edecem uzun zamandır kimseyle konuşmuyordum düzelmek için ve sanki şu an kızlar düzgün birini hiç te istemiyor gibi şunu da ekliyim ciddi düşünmediğim sadece takılmalık kafasında olduğum zamanlar kızlar gerçekten aşık oluyordu hayla bile beni unutamayan ilk fırsatta başka numaradan yazan kızlar oluyor aydınlatın beni ben gerçekten bıktım bu durumdan
Kızların badboy olayı gerçekten doğru mu siz ne diyorsunuz bu konuda kızlar?
Cevapla